Nowa Sukcesja w Łodzi przyciąga kolejnych najemców

Do listy najemców Nowej Sukcesji w Łodzi dołączyła marka Maxi Zoo. Otwarcie galerii, a tym samym sklepu zaplanowane jest na IV kwartał 2024 roku, co stanowi kolejny etap dynamicznego rozwoju sieci.

Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą
się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2021 roku Maxi Zoo Polska po raz 7 zdobyło tytuł: „Najlepszy sklep stacjonarny” w konkursie Top For Dog 2021 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt oraz po raz pierwszy otrzymało nagrodę za najlepszą inicjatywę społeczną „Przyjaźń Łączy – Wspólnie dla Zwierząt” za akcję z bransoletką.

Aktualnie spółka posiada 135 sklepów w większych i mniejszych i miastach w Polsce. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl.

W 2022 roku sieć uruchomiła własną aplikację dla Klientów, z programem Friends oraz
specjalnymi ofertami. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach
europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo.

Pozycję marki w Polsce potwierdza uzyskany tytuł „Wielki Modernizator 2022”, “Brylant Polskiej Gospodarki 2022”, “Gepard Biznesu 2022”, nagroda w kategorii “Ekspansja Sieci Handlowej 2022” przyznana w konkursie PRCH RETAIL AWARDS 2022, nagroda “Złoty Laur Klienta 2023-2024″, nagroda “e-Laur Klienta 2010-2022″ oraz wyróżnienia “Diamenty Forbes’a 2023-2024”, a także “Innowacyjna Sieć Roku” oraz “Promocja Roku”, które zostały przyznane w plebiscytach BLIX AWARDS.

W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 8000 produktów znanych firm w
przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek. 

Otwarcie sklepu Maxi Zoo w Nowej Sukcesji to kolejny krok w realizacji strategii dynamicznego rozwoju marki na polskim rynku. Sieć nieustannie buduje swoją rozpoznawalność, otwierając sklepy w znanych miejscach handlowych o dużej frekwencji, z dogodnym dojazdem i wygodnym parkingiem.

“Niezmiennie opieramy się na dotychczasowej strategii, która się sprawdza. Szukamy lokalizacji, które pozwolą nam otwierać rentowne sklepy, a mając bazę 135 obiektów, mamy już dobry punkt odniesienia przy podejmowaniu kolejnych decyzji. Eksplorujemy rynek i Maxi Zoo pojawia się w nowych miastach, m.in. tego lata otworzyliśmy dwa nowe sklepy w sercu Mazur – Olsztynie, oraz pierwszy sklep w Pile” – mówi Grzegorz Kaprzyk, Dyrektor ds. Rozwoju Maxi Zoo Polska.

Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

“Otwieramy kolejny sklep w Łodzi, aby wszyscy opiekunowie mogli robić szybkie i bezpieczne
zakupy. Misją Maxi Zoo jest wspieranie ludzi na każdym etapie wychowywania zwierząt. Jesteśmy specjalistami, ale również partnerami. Pomagamy opiekunom i zapewniamy ich pupilom wszystko, co najlepsze. Stawiamy na innowacyjne rozwiązania i regularnie rozwijamy naszą działalność po to, aby gwarantować kompleksową opiekę nad zwierzętami pod jednym dachem Maxi Zoo” – mówi Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.

Dzięki obecności Maxi Zoo w Nowej Sukcesji, mieszkańcy Łodzi zyskają dostęp do szerokiej
gamy produktów dla swoich pupili w doskonałej lokalizacji.