G City: Atrium Promenada wzmacnia tenant-mix

Warszawska Promenada, znana z dbałości o atrakcyjny tenant mix, nieustająco wzmacnia swoją ofertę w segmencie mody. 12 października w Promenadzie premierowo otworzy się marka Okaïdi. Sklep z ubraniami dla dzieci znajduje się na poziomie zero.

Okaidi oferuje wszystkim dzieciom unikatowe ubrania najwyższej jakości, które odpowiadają na ich potrzeby oraz pasują stylem do ich osobowości. Ubrania Okaidi posiadają praktyczne i ergonomiczne kroje, dzięki czemu dopasowują się do codziennych aktywności dzieci, podążając jednocześnie za aktualnymi trendami w modzie.

Kolekcje Okaïdi-Obaïbi są skierowane do dzieci w wieku od 0 do 14 lat. W ofercie posiada trwałe, funkcjonalne oraz niekrępujące ruchów ubrania, w których dzieci będą mogły swobodnie poruszać się i bawić. W ofercie można znaleźć ubrania do szkoły, na specjalne okazje jak i na co dzień.

Na warszawskim Gocławiu

Należące do G City Poland CH Promenada z powierzchnią 63 tys. mkw. jest jednym z największych centrów handlowych w Polsce oraz modową wizytówką prawobrzeżnej części stolicy. Budynek centrum, położony w samym sercu warszawskiej Pragi-Południe, swoim wyglądem nawiązuje do koncepcji Grand Magasin, znanej z najlepszych galerii handlowych Londynu czy Paryża.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Portfolio centrum handlowego tworzą największe światowe brandy. Goście centrum znajdą tutaj tak prestiżowe marki, jak: Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Peek & Cloppenburg. Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, LIU JO, Marella, Olsen, Pandora, Apart, W. Kruk, Sephora, Douglas, iSpot czy Rosenthal. To właśnie tutaj swój flagowy salon otworzyła sieć H&M oraz TK Maxx.

Klienci centrum mogą również zrobić zakupy w najnowocześniejszym hipermarkecie Carrefour PRO z bogatą ofertą produktów premium. W obiekcie mieści się także przychodnia centrum medycznego Enel-Med, salon Amari SPA, klub Zdrofit i 13-salowe kino Cinema City. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku z bogatą ofertą popularnych konceptów restauracyjnych serwujących zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

W portfolio 14 nieruchomości

G City Europe (wcześniej Atrium) jest częścią G City oraz  właścicielem, zarządcą i deweloperem nieruchomości handlowych i mieszkaniowych na wynajem w Europie Środkowej. G City Europe specjalizuje się w centrach  handlowych  z szeroką ofertą gastronomiczną, modową i rozrywkową, położonych  w najlepszych miejskich lokalizacjach, w szczególności koncentrując się na  Warszawie i Pradze.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Rozwój portfela nieruchomości handlowych G City Europe opiera się na proaktywnych działaniach asset management, w zgodzie z motto „retail is detail”.

Obecnie portfolio G City Europe obejmuje 14 nieruchomości (w tym jedną nieruchomość mieszkaniową na wynajem) o łącznej wartości rynkowej 1,9 mld euro i całkowitej powierzchni najmu brutto (GLA) ponad 410 000 mkw.