MR.DIY ogłosiła swoje wejście do Polski, dzięki czemu rozszerzy swój globalny zasięg do 13 krajów. Sieć dyskontów niespożywczych w listopadzie i grudniu tego roku otworzy cztery nowe sklepy: w Zabrzu, Krakowie, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej.
MR.DIY, popularna malezyjska sieć handlowa, rozpoczęła swoją działalność w 2005 roku od tradycyjnego sklepu z narzędziami. Dziś posiada ponad 4000 sklepów na świecie i jest obecna w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji i Hiszpanii. Polska jest 13. krajem w globalnej sieci MR.DIY i trzecim w Europie.
Obietnica marki to „Zawsze Niskie Ceny” oraz oferowanie artykułów codziennego użytku w dogodnych lokalizacjach. Szeroka gama produktów dostępna w sklepach obejmuje narzędzia, artykuły gospodarstwa domowego i elektryczne, niezbędne artykuły do majsterkowania, akcesoria papiernicze, zabawki i wiele innych.
„Polska jest krajem oferującym sieciom handlowym atrakcyjne możliwości. Rynek wykazuje wyraźne oznaki wzrostu, o czym świadczą rosnące obroty najemców i z roku na rok coraz lepsza odwiedzalność placówek handlowych.
Jesteśmy szczególnie zadowoleni z poziomu sprzedaży w sektorze dom i ogród, co jest podstawą do stabilnego i zrównoważonego wzrostu naszego biznesu. Cieszymy się, że już wkrótce będziemy mogli dostarczyć klientom w Polsce naszą jakościową ofertę wraz z obietnicą zawsze niskich cen. Nie możemy się również doczekać, aby stać się integralną częścią polskiego krajobrazu handlowego” – komentuje Leo Gan, Chief Operating Officer w MR.DIY.
PARTNER PORTALU
Plany ekspansji
Przedstawiciel marki ogłosił również, że do końca pierwszego kwartału 2025 roku MR.DIY zamierza otworzyć w Polsce łącznie 10 sklepów.
„Rozwój naszej sieci zapewni klientom większy wybór jakościowego asortymentu, a także stworzy nowe miejsca pracy, co pozytywnie wpłynie na lokalne rynki, a zarazem odzwierciedli nasze zaangażowanie w działania na rzecz społeczności wszędzie tam, gdzie jesteśmy obecni” – dodaje Leo Gan.
„Wejście MR.DIY na polski rynek to nie tylko strategiczny krok w globalnej ekspansji marki, ale przede wszystkim zobowiązanie do oferowania rodzimym konsumentom szerokiej gamy unikalnych produktów, które ułatwiają kreatywne i wygodne życie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Chcemy, aby sklepy MR.DIY były dla klientów niczym dobry sąsiad, który jest blisko, poratuje w potrzebie, doradzi i zainspiruje. Dobierając asortyment naszych sklepów, za punkt wyjścia bierzemy oczekiwania konsumentów, związane z codziennym funkcjonowaniem, prowadzeniem domu i drobnymi remontami. A ponieważ wiemy, jak cennym zasobem jest obecnie czas, sklepy MR.DIY umożliwią kompleksowe zakupy dla całej rodziny w jednym miejscu.
Co ważne, będziemy stale rozwijać naszą ofertę, na bieżąco analizować zmieniające się oczekiwania i trendy. Wnioski z tych badań znajdą odzwierciedlenie na naszych półkach. Jednocześnie zobowiązujemy się dbać o to, aby przy rosnących kosztach życia, ceny naszych produktów były konkurencyjne, zgodnie z mottem firmy „Zawsze Niskie Ceny” – dodaje Magdalena Nazarewicz, dyrektor ds. rozwoju biznesu w spółce MR.DIY POLAND.
Sklepy MR.DIY w Polsce zaoferują szeroką gamę produktów w dziesięciu kategoriach, w tym produkty sezonowe dostosowane do lokalnych preferencji. Sklepy będą działać zarówno w galeriach, jak i parkach handlowych, a ich jasny, przytulny, inspirowany stylem skandynawskim wystrój, utrzymany w kolorach natury, zapewni komfortowe warunki zakupów.
Z ponad 4000 sklepami
MR.DIY to pochodząca z Malezji marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, silnie obecna w Azji i rozwijająca się w Europie.
Obecnie posiada ponad 4000 sklepów na całym świecie, w tym w Malezji, Tajlandii, Brunei, Indonezji, Singapurze, Filipinach, Wietnamie, Kambodży, Indiach i Bangladeszu, a także w Turcji, Hiszpanii i niebawem w Polsce. Sklepy MR.DIY oferują szeroki wybór produktów w 10 głównych kategoriach, tj. artykuły gospodarstwa domowego i wyposażenia wnętrz, majsterkowanie, artykuły elektryczne, akcesoria papiernicze i sportowe oraz inne (w tym zabawki, akcesoria samochodowe, biżuteria i kosmetyki).
MR.DIY pozostaje wierny obietnicy dostarczania klientom „Zawsze Niskich Cen”. Firma nieustannie poszukuje innowacyjnych sposobów na wzbogacenie doświadczeń zakupowych konsumentów, zapewniając, że każda osoba znajdzie wartość i satysfakcję w tym, co oferuje marka.