2 października 2024 roku Kappahl ponownie otworzył swój sklep w Wola Park w Warszawie, który jest największym salonem marki w Polsce. Zajmuje powierzchnię 966 mkw. W pełni odnowiony sklep w Wola Park stanowi flagowy punkt sieci, oferując klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
To już piąty sklep Kappahl w stolicy, a łącznie z salonami Newbie liczba punktów sprzedaży należących do Kappahl Group w Warszawie wynosi dziewięć.
W zmodernizowanym sklepie Kappahl klienci mogą cieszyć się najnowszym konceptem marki, który łączy nowoczesność z elegancją. Przemyślane wnętrze oferuje przyjazną ścieżkę zakupową, stawiając na naturalne kolory i materiały. Wystroju dopełnia duża ilość drewna, co nadaje przestrzeni modowy, ale jednocześnie przyjemny dla oka, nowoczesny charakter. Dzięki doskonałemu oświetleniu zakupy stają się jeszcze bardziej komfortowe. Dodatkowym atutem są przytulne przymierzalnie, które zapewniają klientom wygodę i przyjemność podczas wyboru i dopasowywania ubrań.
Z bogatą ofertą odzieży
Oferta sklepu obejmuje szeroki wybór odzieży damskiej, męskiej, dziecięcej oraz kolekcję Newbie – marki odzieżowej dla dzieci i kobiet, będącej częścią Kappahl Group. Układ sklepu został starannie zaplanowany, aby zapewnić płynną ścieżkę zakupową i optymalną prezentację produktów – od działu damskiego, przez kolekcję Newbie, aż po działy dziecięce i męskie.
PARTNER PORTALU
„Jesteśmy niezwykle dumni, że możemy ponownie otworzyć nasz sklep w Wola Park w nowej odsłonie. To dla nas ważny krok w kierunku dostarczania naszym klientom jeszcze lepszych doświadczeń zakupowych. Dzięki nowoczesnemu designowi, który łączy estetykę z funkcjonalnością, wierzymy, że odwiedzający będą mogli cieszyć się komfortem i przyjemnością zakupów na najwyższym poziomie” – mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager w Kappahl Poland.
Wola Park, położony w zachodniej części Warszawy, jest jednym z największych centrów handlowych w stolicy. Na powierzchni ponad 73 tys. mkw. znajduje się ponad 200 sklepów i punktów usługowych, w tym z modą, elektroniką oraz wyposażeniem wnętrz. Dogodna lokalizacja przy ważnych węzłach komunikacyjnych oraz liczne tereny zielone sprawiają, że Wola Park jest popularnym miejscem na codzienne zakupy oraz spędzanie wolnego czasu przez mieszkańców Warszawy.
„Nowo otwarty, zmodernizowany salon w Wola Park to doskonała okazja, aby ponownie powitać naszych lojalnych klientów i przedstawić im nasze najnowsze kolekcje. Jesteśmy dumni, że możemy oferować wyjątkowe, stylowe produkty, które spełniają oczekiwania zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy dopiero odkrywają markę Kappahl. Wierzymy, że nowy koncept sklepu oraz nasza szeroka oferta sprawią, że zakupy będą jeszcze bardziej inspirujące” – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.
Marka Kappahl nieustannie rozwija swoją obecność w Polsce, oferując klientom wygodne lokalizacje i szeroką ofertę modową. Obok ponownie otwartego sklepu w Wola Park, marka Kappahl jest obecna w czterech innych lokalizacjach w Warszawie: Promenada, Galeria Północna, Ken Center oraz Janki. Łącznie Kappahl posiada 23 sklepy w Polsce.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z blisko 360. sklepami
Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Kappahl Group jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej.
Marka posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.