17 października ruszy Jungle Night, czyli wyjątkowy wieczór zakupów, kiedy na sześć godzin outletowe ceny w FACTORY zostaną dodatkowo obniżone o 50 procent. Najpopularniejsza sieć outletów w Polsce będzie tego dnia otwarta o godzinę dłużej, by wyjść naprzeciw rekordowemu zainteresowaniu klientów.
W pasażach handlowych outletów w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gliwicach zagrają didżeje.
Jungle Night to autorska akcja NEINVER, inwestora, dewelopera i zarządcy centrów outletowych w Europie. Swoim zasięgiem obejmuje sześć krajów europejskich, gdzie obecne są centra z portfolio firmy. Organizowana jest tylko dwa razy w roku – wiosną oraz jesienią, bijąc rekordy frekwencyjne i sprzedażowe w czasie zaledwie jednego dnia.
„Jungle Night w outletach FACTORY to dzisiaj już bardzo dobrze rozpoznawalna, najbardziej intensywna akcja sprzedażowa na polskim rynku. Podczas wiosennej edycji nasze centra odwiedziło ponad 50 procent klientów więcej, a wartość sprzedaży wzrosła o 70 procent, dlatego zdecydowaliśmy, że tym razem Jungle Night potrwa o godzinę dłużej.
To czas wyjątkowego polowania na okazje dla klientów, ale również dzień rekordów sprzedażowych i frekwencyjnych dla najemców FACTORY. Pamiętajmy, że zakupy to nie tylko zaspokajanie naszych potrzeb, ale i emocje, a Jungle Night dostarcza ich w naprawdę obfitej dawce” – mówi Klaudia Czyżak- Janyszko, Retail Manager Poland&Germany w NEINVER.
PARTNER PORTALU
Aby wziąć udział
Zasady akcji są proste. Klienci zyskują możliwość zakupów z 50-procentowym rabatem od cen outletowych, jeśli zdecydują się na zakup dwóch sztuk towarów, albo przekroczą minimalny próg kwotowy. Z uwagi na rekordowe zainteresowanie klientów FACTORY, outlety w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gliwicach będą tego dnia otwarte o godzinę dłużej, a cała akcja potrwa od godz. 16.00 do 22.00.
Z szerokim wachlarzem marek
W jesiennej edycji Jungle Night w Polsce wezmą udział m.in. adidas, Lacoste, Levi’s, Guess, Benetteon, Karl Lagerfeld, JACK&JONES, Vans, Converse, Skechers, Geox, Ecco, Triumph, Desigual, Pepe Jeans, Wittchen, Calzedonia, Pako Lorente, Giacomo Conti, Tefal i Home&Cook i wiele innych. Na witrynie każdego z salonów biorących udział w Jungle Night, klienci odnajdą specjalne oznaczenia. Pełną listę marek sprawdzić można na stronach internetowych FACTORY .
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z czterema obiektami w Polsce
FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć centrów outletowych w Polsce, zlokalizowanych w czterech miastach: Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Centra są stałym miejscem zakupów dla kilkunastu milionów klientów rocznie. W outletach swoją ofertę prezentują 152 popularne marki światowe i lokalne niemal wszystkich kategorii, w cenach stale obniżonych do 70 procent. To szeroka reprezentacja mody dla kobiet i mężczyzn, obuwia, sportu, outdooru, a także akcesoriów, biżuterii, bielizny, artykułów dla domu oraz kawiarni i restauracji.
Z 17. outletami w portfelu
NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.
NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.