Coraz dłuższa lista najemców Wrocław Fashion Outlet

Wrocław Fashion Outlet nieustannie wzbogaca swoją ofertę. 18 i 19 października zostanie tam otwarty pop-up Von Schpargau. Klienci będą mogli tam nabyć antyki.

Von Schpargau to coś więcej niż sklep z vintage. Założycielka, Karolina Kaznowska, od 2017 roku promuje nadawanie przedmiotom drugiego życia, łącząc PRL z nowoczesnym designem. W ofercie Von Schpargau klienci znajdą unikatową ceramikę, meble, grafiki i fotografie, zarówno z dawnych lat, jak i od współczesnych młodych artystów.

Sklep od siedmiu lat wędruje po Wrocławiu. Mieścił się m.in na Hali Targowej, na wrocławskim Manhattanie i Nadodrzu. Obecnie trwają poszukiwania nowego lokalu a sprzedaż odbywa się internetowo – poprzez social media: Instagram i Facebook oraz stronę internetową.

W dniach 18 i 19 października klienci będą mieć okazję, by na żywo zobaczyć w pop-up Von Schpargau we Wrocław Fashion Outlet starannie wyselekcjonowane skarby, porozmawiać z założycielką i odkryć coś, co uczyni dom wyjątkowym.

Ponadto pod koniec września we Wrocław Fashion Outlet został otwarty nowy, powiększony salon Ochnik.

Firma Ochnik została założona w roku 1989 przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Historia marki zaczęła się od zaprojektowania, uszycia oraz sprzedania jednego egzemplarza kurtki. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

Każdego sezonu proponuje swoim klientom wyjątkową kolekcję skórzanych kurtek, płaszczy, marynarek, kożuchów, spódnic i sukienek, a także oryginalną galanterię i akcesoria: torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski.

Najnowszą propozycją marki jest kolekcja tekstylna obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz odzieży lekkiej: spodnie, spódnice, sukienki, swetry, bluzki, koszule, marynarki, kapelusze, krawaty, muchy, skarpetki oraz poszetki. W swojej bogatej ofercie posiada również nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne. 

Ochnik posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 metrów kwadratowych.

Z pond 100. światowymi markami

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowej powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.

Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. 

Z 11. outletami

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie.

Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz