Coraz dłuższa lista najemców Wrocław Fashion Outlet

Wrocław Fashion Outlet nieustannie wzbogaca swoją ofertę. 18 i 19 października zostanie tam otwarty pop-up Von Schpargau. Klienci będą mogli tam nabyć antyki.

Von Schpargau to coś więcej niż sklep z vintage. Założycielka, Karolina Kaznowska, od 2017 roku promuje nadawanie przedmiotom drugiego życia, łącząc PRL z nowoczesnym designem. W ofercie Von Schpargau klienci znajdą unikatową ceramikę, meble, grafiki i fotografie, zarówno z dawnych lat, jak i od współczesnych młodych artystów.

Sklep od siedmiu lat wędruje po Wrocławiu. Mieścił się m.in na Hali Targowej, na wrocławskim Manhattanie i Nadodrzu. Obecnie trwają poszukiwania nowego lokalu a sprzedaż odbywa się internetowo – poprzez social media: Instagram i Facebook oraz stronę internetową.

W dniach 18 i 19 października klienci będą mieć okazję, by na żywo zobaczyć w pop-up Von Schpargau we Wrocław Fashion Outlet starannie wyselekcjonowane skarby, porozmawiać z założycielką i odkryć coś, co uczyni dom wyjątkowym.

Ponadto pod koniec września we Wrocław Fashion Outlet został otwarty nowy, powiększony salon Ochnik.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Firma Ochnik została założona w roku 1989 przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Historia marki zaczęła się od zaprojektowania, uszycia oraz sprzedania jednego egzemplarza kurtki. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

Każdego sezonu proponuje swoim klientom wyjątkową kolekcję skórzanych kurtek, płaszczy, marynarek, kożuchów, spódnic i sukienek, a także oryginalną galanterię i akcesoria: torebki, teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski.

Najnowszą propozycją marki jest kolekcja tekstylna obejmująca nie tylko okrycia wierzchnie, ale także szeroki wachlarz odzieży lekkiej: spodnie, spódnice, sukienki, swetry, bluzki, koszule, marynarki, kapelusze, krawaty, muchy, skarpetki oraz poszetki. W swojej bogatej ofercie posiada również nowoczesne walizki oraz akcesoria podróżne. 

Ochnik posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 metrów kwadratowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z pond 100. światowymi markami

Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowej powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: BOSS Outlet, KARL LAGERFELD, JOOP!, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Guess, New Balance, adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia.

Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. 

Z 11. outletami

Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie.

Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 267 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.