InPost wprowadza kolejną innowacyjną usługę

InPost Pay ma ponad 5 milionów zarejestrowanych użytkowników, a już teraz klienci mogą cieszyć się odroczoną płatnością bez dodatkowych kosztów. Kolejną nowością jest płatność za pomocą InPost Pay za wszystkie usługi w aplikacji InPost Mobile, w tym za bezetykietowe nadania czy przedłużenie czasu odbioru paczki.

Pilotaż nowej usługi, w ramach której można zamówić produkty i zapłacić za nie w ciągu 30 dni, ruszy najpierw w sklepach OCHNIK, Ryłko i Militaria.pl, a następnie usługa zostanie rozszerzona na pozostałych merchantów.

„Odroczona płatność to kolejny, istotny krok w rozwoju InPost Pay. Dzięki elastyczności finansowej, jaką oferujemy naszym klientom, zakupy będą jeszcze szybsze i prostsze, a wszystkie informacje dostępne są w aplikacji InPost Mobile, w zakładacie Finanse.

InPost Pay to pierwsze w Polsce rozwiązanie łączące płatności za zakupy i dostawy w jednym miejscu – dlatego niezwykle się cieszę, że już ponad 5 mln użytkowników docenia naszą rewolucyjną usługę na rynku e-commerce.

Naszym priorytetem jest budowanie spójnego ekosystemu InPost, który usprawnia codzienne transakcje online oraz dostawę”podkreśla Szymon Wałach, wiceprezes zarządu ds. digital i strategii InPost.

PARTNER PORTALU

Kaufland

30 dni na zapłątę

Na dokonanie spłaty klient ma 30 dni od momentu zakupu, a płatność może wygodnie zrealizować w aplikacji InPost Mobile.

Zakładka Finanse umożliwia posiadanie wszystkich informacji zakupowych i transakcyjnych pod ręką, a użytkownik może w każdej chwili dokonać spłaty bezpośrednio w aplikacji. Zakładka jest dodatkowo zabezpieczona przez logowanie e-mailem przypisanym do konta InPost Pay, co zapewnia wysoki poziom bezpieczeństwa.

Odroczenie płatności jest całkowicie darmowe, pod warunkiem, że jednorazowa spłata nastąpi w ciągu 30 dni.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

InPost Pay to usługa możliwa do wdrożenia w niemal każdym sklepie internetowym, której celem jest skrócenie ścieżki zakupowej u klienta oraz zmniejszenie ryzyka porzucenia koszyka zakupowego.

Obecnie z InPost Pay korzysta ponad 500 sklepów internetowych. Usługa zwiększa konwersję zakupową i obniża liczbę porzuconych koszyków nawet o 30-70% w zależności od branży, a dodatkowo pomaga w zdobywaniu nowych klientów. Blisko 85% użytkowników InPost Pay stanowi nową grupę klientów dla partnerów e-commerce – spośród milionów korzystających z usług InPost.

Dla klientów Paczkomatów

Co więcej, teraz dzięki InPost Pay nadawanie paczek jest jeszcze prostsze i szybsze. Korzystając z usługi, klienci mogą opłacić zakup przesyłek, w tym nadania bez etykiet czy przedłużenie czasu odbioru przesyłki z automatu Paczkomat.

Z ponad 43 tys. Paczkomatami

InPost to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost z końcem sierpnia 2024 roku dysponowała ponad 78 000 punktów out-of-home, w tym ponad 43 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat i 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia).

InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.