EPP: Galeria Młociny rozszerza ofertę gastronomiczną

Galeria Młociny nieustannie wzbogaca swoją ofertę. Do listy najemców dołączył Sakura Ramen & Sushi. Nowy koncept został otwarty na poziomie +2. Klienci mogą tam posmakować japońskich specjałów.

Sakura Ramen & Sushi to miejsce, w którym tradycyjna japońska kuchnia spotyka się z nowoczesnym podejściem do smaków.

W menu klienci znajdą autentyczne rameny, sushi oraz inne japońskie specjały, które przeniosą Was w podróż po smakach Kraju Kwitnącej Wiśni.

Nowe miejsce znajduje się na poziomie +2.

„Galeria Młociny to dynamiczny ekosystem. Nieustannie prezentujemy w nim nowe koncepty i popularne marki, aby nasi klienci mogli korzystać z szerokiej gamy produktów i usług dostępnych w jednym miejscu. Nowe umowy oraz liczne przedłużenia kontraktów dowodzą, że nasze działania przynoszą zamierzone efekty, co wpływa zarówno na lojalność odwiedzających Galerię Młociny, jak i na zaufanie ze strony najemców” – komentuje Michał Pękala, Asset Manager w EPP.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Z ponad 200. sklepami

Unikalny dobór najemców, największa strefa gastronomiczno-rozrywkowa w Polsce i nowatorsko zaprojektowane wnętrza czynią Galerię Młociny wyjątkową destynacją na handlowej mapie Warszawy. Ten wielofunkcyjny obiekt usytuowany na warszawskich Bielanach, w pobliżu węzła komunikacyjnego obsługującego 24 miliony pasażerów rocznie, oferuje około 81 tys. mkw. powierzchni handlowej i biurowej, która mieści ponad 200 sklepów i ponad 30 punktów gastronomicznych i kawiarni.

Jest to też miejsce debiutu wielu marek modowych i konceptów gastronomicznych na rynku polskim. Do grona najemców Galerii Młociny należy m.in. pierwszy w Polsce sklep Primark, marki z grupy Inditex (Zara, Zara Home, Oysho, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear), H&M, VAN GRAAF, TK Maxx, C&A, CCC, MediaMarkt czy RTV EURO AGD. Swoje pierwsze sklepy w Polsce otworzyły tu też takie marki jak MODIVO, Gagliardi.

Galerię Młociny wyróżnia nowatorskie podejście do projektowania miejsc spotkań, rozrywki i gastronomii. Przestrzeń restauracyjna i rozrywkowa – zajmująca cały poziom +2 i połączona z zielonym ogrodem na dachu – została podzielona na różne strefy funkcjonalne m.in. Halę Hutnik.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Różnorodna oferta kulinarna kuchni m.in. bliskowschodniej, amerykańskiej i włoskiej, spotyka się tam z wyjątkową rozrywką: shuffleboard, Pac-Man, flippery czy automaty do koszykówki. Design Hali Hutnik inspirowany jest pobliską hutą, a do aranżacji zostały wykorzystane akcenty industrialne, nawiązujące do jej historii.

Ofertę Galerii Młociny uzupełnia: wielosalowe Multikino wyposażone w fotele VIP, dwupoziomowy klub fitness Zdrofit, kręgielnia, centrum medyczne ENEL-MED i miejsca zabaw dla dzieci, w tym pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy WAM.

Inwestorami są spółki EPP (70% udziałów) i Echo Investment (30% udziałów).