Douglas stawia na rozwój w modelu omnichannel

W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce Douglas wyznacza nowe kierunki rozwoju. Stawia na rozwój w modelu omnichannel wprowadzając szereg nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają proces zakupowy online i offline.

Jednym z kluczowych elementów sukcesu Douglas na rynku e-commerce jest strategia omnichannel, która łączy zalety zakupów online i offline, oferując klientom pełną elastyczność i synergię doświadczeń. Dzięki temu konsumenci mogą swobodnie korzystać z usług Douglas niezależnie od tego, czy preferują zakupy w perfumeriach stacjonarnych, czy online.

Douglas wprowadził szereg nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają i uprzyjemniają proces zakupowy – od możliwości składania zamówień online z pomocą konsultanta w perfumerii,
po innowacyjną usługę Click & Collect.

Click & Collect to usługa, która cieszy się ogromnym powodzeniem – klienci mogą zamówić produkty online i odebrać je w perfumerii, unikając kosztów dostawy.

Nowym i niezwykle atrakcyjnym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia odbiór zamówionych produktów w ciągu zaledwie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które cenią sobie szybkie i wygodne zakupy. Click & Collect Express został wprowadzony kilka miesięcy temu, a już stanowi połowę wszystkich zamówień Click & Collect.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Strategia omnichannel Douglas to również darmowa dostawa dla zamówień powyżej 150 zł lub przy zakupie dowolnego produktu z kolekcji Douglas Collection. Klienci doceniają również możliwość otrzymywania próbek innych produktów przy zakupach oraz drobnych upominków przy większych zamówieniach, co znacznie podnosi atrakcyjność zakupów online. W ten sposób sieć perfumerii skutecznie buduje lojalność swoich klientów, oferując im wygodę, elastyczność i liczne korzyści.

Europejski lider

Grupa Douglas, wraz ze swoimi brandami: Douglas, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa Douglas inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych.

Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów Grupa Douglas staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy Douglas „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu.

Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów.

Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.