Douglas stawia na rozwój w modelu omnichannel

W dobie rosnącej konkurencji na rynku e-commerce Douglas wyznacza nowe kierunki rozwoju. Stawia na rozwój w modelu omnichannel wprowadzając szereg nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają proces zakupowy online i offline.
Jednym z kluczowych elementów sukcesu Douglas na rynku e-commerce jest strategia omnichannel, która łączy zalety zakupów online i offline, oferując klientom pełną elastyczność i synergię doświadczeń. Dzięki temu konsumenci mogą swobodnie korzystać z usług Douglas niezależnie od tego, czy preferują zakupy w perfumeriach stacjonarnych, czy online.
Douglas wprowadził szereg nowoczesnych rozwiązań, które ułatwiają i uprzyjemniają proces zakupowy – od możliwości składania zamówień online z pomocą konsultanta w perfumerii,
po innowacyjną usługę Click & Collect.
Click & Collect to usługa, która cieszy się ogromnym powodzeniem – klienci mogą zamówić produkty online i odebrać je w perfumerii, unikając kosztów dostawy.
Nowym i niezwykle atrakcyjnym rozwiązaniem jest Click & Collect Express, które umożliwia odbiór zamówionych produktów w ciągu zaledwie dwóch godzin od momentu złożenia zamówienia. To doskonałe rozwiązanie dla osób, które cenią sobie szybkie i wygodne zakupy. Click & Collect Express został wprowadzony kilka miesięcy temu, a już stanowi połowę wszystkich zamówień Click & Collect.
Strategia omnichannel Douglas to również darmowa dostawa dla zamówień powyżej 150 zł lub przy zakupie dowolnego produktu z kolekcji Douglas Collection. Klienci doceniają również możliwość otrzymywania próbek innych produktów przy zakupach oraz drobnych upominków przy większych zamówieniach, co znacznie podnosi atrakcyjność zakupów online. W ten sposób sieć perfumerii skutecznie buduje lojalność swoich klientów, oferując im wygodę, elastyczność i liczne korzyści.
Europejski lider
Grupa Douglas, wraz ze swoimi brandami: Douglas, NOCIBÉ, parfumdreams i Niche Beauty, jest liderem w Europie w zakresie omnichannelowej oferty produktów i usług premium beauty. Grupa Douglas inspiruje klientów do wyrażania swojego własnego piękna, oferując niepowtarzalny asortyment dostępny zarówno online, jak i w około 1 850 perfumeriach stacjonarnych.
Dzięki znaczącej skali i dostępowi do klientów Grupa Douglas staje się preferowanym partnerem marek, oferując szeroki wybór produktów premium, selektywnych i ekskluzywnych, a także swoje własne marki. Asortyment obejmuje perfumy, kosmetyki do makijażu, pielęgnacji skóry, pielęgnacji włosów, akcesoria oraz usługi beauty.
Wzmacnianie swojej skutecznej pozycji omnichannelowej oraz ciągłe doskonalenie wyjątkowego doświadczenia są kluczowymi elementami strategii Grupy Douglas „Let it Bloom – DOUGLAS 2026”. Model biznesowy Grupy oparty na propozycji omnichannelowej, wiodących marek i zdolnościach danych, jest kluczem do sukcesu.
Douglas jest największą i najszybciej rozwijającą się siecią perfumerii w Polsce. Strategicznym podejściem marki jest łączenie kanałów sprzedaży stacjonarnej i online, a także zapewnienie Klientom wyjątkowych doświadczeń zakupowych poprzez tworzenie dedykowanych stref oraz gabinetów SPA czy fryzjerskich, które spełniają wysokie oczekiwania konsumentów.
Szeroki asortyment perfumerii obejmuje tysiące produktów zarówno światowych, jak i polskich marek. Dodatkowo ważny sektor stanowią produkty dostępne na wyłączność. Dzięki połączeniu oferty produktów wysokopółkowych, a także drogeryjnych, konsumenci, którzy cenią sobie wygodę podczas zakupów, mogą nabyć różnorodne marki w jednym miejscu.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter