23 października otwarto supermarket Carrefour Polska w podwarszawskich Książenicach. Nowy Carrefour mieści się przy ulicy Mały Rynek 1 i na powierzchni ok. 400 mkw. zaoferował ponad 6,5 tys. produktów, które zostały podzielone na specjalne strefy tematyczne.
W ramach strefy Targ Świeżości codziennie oferowany jest szeroki wybór pieczywa, serów, warzyw i owoców, a także mięsa i wędlin w atrakcyjnych cenach.
W ramach strefy Zdrowej Półki klienci znajdą z kolei ponad 400 produktów bio, vege, bezglutenowych, bezcukrowych oraz bez laktozy i z wysoką zawartością białka.
Na klientów czekać będzie także ponad 1200 produktów codziennych marki własnej Carrefour, objętych gwarancją niskiej ceny i wysokiej jakości.
Nie zabraknie też bardzo popularnej w całej Polsce strefy OUTLET z okazjami nawet do 70%, oferującej produkty przemysłowe, artykuły wyposażenia domu i zabawki, a wszystko pogrupowane według kategorii cen: do 5 zł, do 10 zł, do 15 zł.
PARTNER PORTALU
W sklepie będzie dostępna także Strefa Alkoholi, z piwami kraftowymi, strefą 0% z winem i piwem bez alkoholu. Coś dla siebie znajdą też opiekunowie zwierząt. Strefa Pupil to ponad 100 produktów dla czworonogów, dostępnych w stałej ofercie sklepu.
Na otwarcie został przygotowany również specjalny katalog z bardzo atrakcyjnymi promocjami.
Od pierwszego dnia działalności supermarketu klienci będą mogli skorzystać także z programów sieci Carrefour, które pozwalają na jeszcze tańsze zakupy. Rodziny posiadające Kartę Dużej Rodziny są objęte stałym rabatem -10% na zakupy, zaś w każdy wtorek i czwartek ze zniżki -10% mogą skorzystać seniorzy.
Z kolei użytkownicy aplikacji Mój Carrefour dostali dostęp do codziennych zniżek na wybrane artykuły nawet do -50%, zaś w weekend zapłacą 10% mniej za całe swoje zakupy.
Carrefour Polska niedawno sfinalizował kolejny etap rozbudowy platformy lojalnościowej “Mój Carrefour”, dzięki której dotrze do ponad 10 milionów Polaków. Firma zamierza rozwijać ten projekt wspólnie ze swoimi dostawcami i partnerami biznesowymi, dostarczając im wiedzę pozwalającą skuteczniej sprzedawać produkty oraz zdobywać nowych klientów.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z 25 centrami handlowymi w portfelu
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 850 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 25 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 350 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Dzięki multiformatowej sieci ponad 14 000 sklepów w 40 krajach, Grupa Carrefour jest jednym z wiodących sprzedawców żywności na świecie. W 2023 r. sieć odnotowała sprzedaż na poziomie 94,1 miliarda euro.
Grupa Carrefour zatrudnia obecnie ponad 300 000 pracowników w sklepach zintegrowanych, którzy pomagają uczynić markę światowym liderem w transformacji żywności dla wszystkich, oferując codziennie żywność wysokiej jakości, dostępną i w rozsądnej cenie. Pod szyldami Carrefour na całym świecie pracuje ponad 500 000 osób.