26 października przy ul. Krakowskiej 83 N drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Andrychowie. Jego powierzchnia handlowa to wynosi 492,66 mkw. Będzie to 10. drogeria w województwie małopolskim i 41. w Polsce. Zgodnie z zapowiedzią do końca roku dm chce mieć łącznie około 50 sklepów.
Dla klientów przygotowano 15% rabat powitalny, prezenty, poczęstunek i atrakcje dla całych rodzin.
„Małopolska to jeden z kluczowych dla nas regionów i konsekwentnie umacniamy się w tym województwie, dlatego bardzo cieszymy się z debiutu w Andrychowie. Z naszymi produktami i usługami chcemy docierać wszędzie tam, gdzie są nasi klienci.
Specjalnie dla nich przygotowaliśmy 15% rabat powitalny, zestawy mini prezentów, darmowy żel pod prysznic marki własnej Balea i szereg atrakcji dla całych rodzin” – mówi Michał Grabe, kierownik regionalny dm w Polsce.
„Mamy nadzieję, że mieszkańcy Andrychowa pokochają nasze produkty i zyskają swoją nową ulubioną drogerię” – dodaje.
Z bogatą ofertą
Klienci znajdą w drogeriach dm szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne i higieniczne oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, a także wszystko dla niemowląt i dzieci.
W asortymencie dostępna jest żywność, artykuły gospodarstwa domowego i karma dla zwierząt. Na miłośników makijażu czekają szafy makijażowe z popularnymi brandami oraz markami własnymi i specjalna Wyspa Inspiracji Uroda.
Wśród kupujących szczególną popularnością, cieszą się produkty marek własnych, w tym marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde, czy popularna marka własna Balea.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W przyjaznym dla klientów koncepcie
Komfort zakupów w dm to szerokie alejki, jasna i przyjazna aranżacja wnętrz z dekoracyjnymi oznaczeniami na ścianach, które ułatwiają nawigację między półkami.
Obok bezpłatnego dystrybutora z wodą w sklepie znajdują się ławeczka do odpoczynku oraz fotokioski z usługą natychmiastowego wydruku zdjęć, możliwością przygotowania personalizowanych naklejek na produkty.
W ofercie dostępne jest także usługa ekspresowego wykonania zdjęć biometrycznych do dokumentów czy usługa ekspresowego odbioru zamówień ze sklepu online. Warto też zwrócić uwagę na stację do darmowego pakowania prezentów.
Rodzice na miejscu do dyspozycji mają przewijak z zapasem pieluch marki własnej babylove. Dla najmłodszych dm przygotował bujanego konika oraz małe wózki zakupowe.
Niezmienność ceny
Tym, co wyróżnia dm na polskim rynku są ceny. W sklepach dm klienci kupują sprytniej niż w promocji i zawsze korzystnie. Drogerie gwarantują atrakcyjną i trwałą cenę półkową, która nie jest podwyższana przez okres minimum 4 miesięcy od daty ostatniej podwyżki widocznej przy każdym produkcie.
Co więcej, w ofercie dm klienci znajdą setki produktów, których ceny nie urosły od ponad roku.
Drugim wyróżnikiem są atrakcyjne oferty kuponów rabatowych w aplikacji dm oraz dodatkowe kupony PAYBACK. W skali miesiąca to łącznie około dwudziestu różnego rodzaju kuponów, które w połączeniu z gwarancją trwałej ceny tworzą korzystną ofertę dm.
Atrakcje na otwarcie
Na uroczyste otwarcie drogeria przygotowała dodatkowy 15% rabat powitalny oraz kremowy żel pod prysznic marki własnej Balea. Będzie można otrzymać go w prezencie przy zakupach za okazaniem kuponów dostępnych w gazetkach dm. Oferta ważna jest do 31 października lub do wyczerpania zapasów. Na odwiedzających drogerię dm czekać będą mini prezenty, zimowe herbatki na rozgrzewkę, chrupiący popcorn, atrakcyjne animacje i zabawy z muzyką, baloniarz, i spotkanie z pluszowym Misiem Czyścioszkiem – Saubär.
Powierzchnia sprzedażowa sklepu w Andrychowie, ul. Krakowskiej 82N wynosi 492,66 mkw.
Na rynkach 14. krajów
Drogerie dm posiadają ponad 4 000 punktów sprzedaży, w których zatrudnionych jest ponad 79 000 osób w całej Europie. W roku obrotowym 2022/2023 dm odnotował sprzedaż w wysokości 15,9 mld euro wygenerowaną łącznie we wszystkich 14 krajach europejskich.
W tym samym okresie w Niemczech około 51 000 pracowników wygenerowało sprzedaż na poziomie 11,4 mld euro. dm po raz kolejny została wybrana przez klientów najpopularniejszą drogerią w ankiecie Kundenmonitor 2023.
Drogerie dm oferują szeroki wybór produktów do pielęgnacji twarzy i ciała, artykuły zdrowotne, higieniczne, dla dzieci i niemowląt oraz produkty w kategoriach kosmetyki i perfumy, żywność, gospodarstwo domowe, usługi foto i karma dla zwierząt. Oprócz produktów znanych marek klienci znajdą w dm także wiele marek własnych, takich jak Balea czy najlepiej sprzedająca się marka certyfikowanych kosmetyków naturalnych alverde.
dm docenianie jest również za zespół wykwalifikowanych pracowników, chętnie doradzających klientom. Sieć nieustannie pracuje nad optymalizacją wszystkich swoich procesów, by wywiązać się z odpowiedzialności za zrównoważony rozwój w całej Europie.