Sieć C&A otworzyła nowy salon w Pasażu Grunwaldzkim we Wrocławiu. Sklep o powierzchni około 875 metrów kwadratowych oferuje klientom nowe doświadczenia zakupowe oraz modowe kolekcje w przystępnych cenach.
To już trzeci sklep C&A we Wrocławiu i 53. w Polsce. Nowy sklep prezentuje najnowszy koncept marki, który charakteryzuje się przejrzystością i spójnością.
Dzięki nowoczesnym meblom, naturalnym kolorom i materiałom, sklep tworzy stonowaną atmosferę, która poprawia wrażenia zakupowe. Projekt podkreśla inspirującą ekspozycję produktową kolekcji damskich męskich i dziecięcych.
„Zoptymalizowaliśmy doświadczenia zakupowe, aby lepiej odpowiadać na potrzeby klientów. C&A zwiększyło udział produktów wytwarzanych w sposób odpowiedzialny, umożliwiając klientom dokonywanie świadomych wyborów” – powiedział Tomasz Paszkowski, Country Manager C&A w Polsce.
Klienci mogą odświeżyć swoją garderobę dzięki nowej kolekcji odzieży wierzchniej C&A na sezon jesień/zima 2024, odpowiedniej na każdą okazję. Niezależnie od tego, czy klient jest w pracy, czy spędza wolny weekend, kolekcja oferuje szeroki i korzystny cenowo wybór kurtek i płaszczy zaprojektowanych na różne warunki pogodowe.
PARTNER PORTALU
W nowym koncepcie
Wprowadzając kasy samoobsługowe jako kluczowy punkt kontaktu, przy jednoczesnym zachowaniu regularnie obsługujących stanowisk kasowych, C&A kieruje się podejściem zorientowanym na przyszłość i umożliwia klientom dokonywanie zakupów na swój, preferowany sposób.
Aby jeszcze bardziej wzmocnić branding marki i silne lokalne powiązania C&A, przestrzeń nad kasą prezentuje nowe logo i odpowiadającą mu nazwę miasta.
Promocje na otwarcie
Aby uczcić otwarcie sklepu, klienci są zaproszeni do zakupów w wyjątkowej atmosferze i mogą skorzystać ze specjalnej oferty 20% zniżki na wszystkie produkty przy zakupach za 100 zł do 31 października 2024.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Obecny na 17. rynkach
Z ponad 1300 sklepami w 17 krajach Europy i około 25 000 pracowników, C&A jest jednym z wiodących europejskich detalistów modowych. Sklepy C&A w całej Europie oraz sklepy internetowe są codziennie odwiedzane przez miliony ludzi. C&A oferuje wysokiej jakości i zrównoważoną modę w przystępnych cenach dla każdego.
W sercu Wrocławia
Pasaż Grunwaldzki to jedno z największych centrów handlowo-rozrywkowych na Dolnym Śląsku. Jest to ulubione miejsce zakupów i spotkań mieszkańców oraz wizytówka wrocławskiego Placu Grunwaldzkiego.
Kompleksową ofertę centrum tworzy około 180 punktów handlowych, m.in. HalfPrice, H&M, House, MOHITO, New Yorker, Reserved, Sinsay, CCC, Deichmann, eobuwie.pl, 4F, Martes Sport, home&you, Empik, RTV Euro AGD, MediaMarkt, Douglas, Sephora, Rossmann, a także usługowych oraz restauracyjnych – np. Popeyes, KFC, Express Oriental, Burger King, Pasibus, McDonald’s, Pizza Hut czy kawiarnia Costa Coffee.
W centrum znajduje się Multikino z jedenastoma salami, klub sportowy Fitness Academy oraz FOODSTACJA, pierwszy we Wrocławiu nowoczesny food hall inspirowany kultowymi miejscami miasta z licznymi restauracjami i kawiarniami.
Do dyspozycji klientów jest 1400 miejsc na zadaszonym wielopoziomowym parkingu, postój taksówek oraz samoobsługowa stacja wypożyczania rowerów miejskich. Szeroki wybór znanych marek oraz bogaty kalendarz imprez i atrakcji sprawiają, że Pasaż Grunwaldzki jest idealną destynacją na udane zakupy oraz spędzenie wolnego czasu.
Obiekt jest w portfolio EPP.