PRCH Retail Awards to konkurs branży retail, organizowany co roku przez Polską Radę Centrów Handlowych. Manufaktura w Łodzi, zarządzana przez Apsys Polska, została nominowana w aż 7 ważnych kategoriach.
2 główne kategorie – biznesowo-strategiczna oraz marketingowe – zostały podzielone na różnorodne sekcje.
Manufaktura w Łodzi, zarządzana przez APSYS Polska, uzyskała nominacje w siedmiu z nich: Osiągnięcia ESG, Działania roku w social media – Najbardziej zaangażowany Tik Tok w Polsce, Kampania prosprzedażowa roku – Manufaktura na talerzu, Kampania wizerunkowa roku – 600 obrazów na 600 lat Łodzi, The biggest challenge – Roboty drogowe, Wydarzenie roku – Koncertowe 600-lecie Łodzi, Marketing Manager roku – Monika Długosz-Łempicka.
„Jesteśmy niesamowicie dumni, że wszystkie zgłoszone w tym roku przez nas projekty otrzymały nominację i przeszły do ostatniego etapu tego prestiżowego konkursu.
Dla Manufaktury, ale i całej branży retail, to był rok z wieloma wyzwaniami. Nadal mierzymy się ze zmianami w nastrojach konsumenckich czy nowymi trendami zakupowymi, rywalizujemy ze światem e-commerce i ciągle musimy szukać nowych, inspirujących sposobów, by skutecznie docierać do naszych grup docelowych” – komentuje Sławomir Murawski, dyrektor Manufaktury.
PARTNER PORTALU
„Docenienie pracy zespołu Manufaktury przez profesjonalistów z branży cieszy szczególnie, bo pokazuje, że z sukcesami zdobywamy uwagę nie tylko naszych Gości, ale też specjalistów. Po 18 latach na rynku, to nie lada wyzwanie” – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Z pełną listą nominowanych projektów, wraz z podziałem na kategorie można zapoznać się na stronie konkursu PRCH Retail Awards. Laureaci konkursu PRCH Retail Awards zostaną ogłoszeni na uroczystej gali, 14 listopada.
Ponad 840 nieruchomości komercyjnych w portfelu
Właścicielem Manufaktury jest Union Investment Real Estate GmbH – wiodąca międzynarodowa firma inwestycyjna specjalizująca się w otwartych funduszach nieruchomości dla inwestorów indywidualnych i instytucjonalnych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Model biznesowy Union Investment bazuje na ponad 50 latach doświadczeń w branży nieruchomości oraz eksperckim know-how w zakresie zarządzania aktywami. Obecnie Union Investment zarządza aktywami o wartości 32 mld euro w ponad 840 nieruchomościach komercyjnych i mieszkalnych o łącznej powierzchni ok. 8,4 mln. mkw.
Manufaktura pod zarządem Apsys
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych.
Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach.
Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia. Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.