Należący do EPP King Cross Marcelin znacząco poszerzył ofertę handlową. Od początku roku w poznańskim centrum handlowym podpisano umowy z dziesięcioma nowymi najemcami, w tym Deichmann, Hebe, Intimissimi Uomo, Tchibo czy Recman.
Ponadto na przedłużenie współpracy zdecydowało się dwadzieścia marek dotychczas obecnych w obiekcie. Wśród nich są m.in. brandy z Grupy LPP – MOHITO, House i Cropp – które dodatkowo zwiększą zajmowaną do tej pory przestrzeń oraz Ryłko, Wojas czy WITTCHEN.
Łączna powierzchnia objęta umowami i przedłużeniami wynosi ponad 4 000 mkw.
„W ostatnich miesiącach do oferty naszego obiektu dołączyło wiele nowych marek, które doskonale wpisują się w zróżnicowane potrzeby klientów.
W rezultacie powierzchnia King Cross Marcelin jest wynajęta w 100% co, na nasyconym rynku poznańskim, jest znaczącym osiągnięciem. Świadczy to o silnej pozycji naszego centrum handlowego, którą cenią nasi nowi i dotychczasowi najemcy” – powiedziała Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.
PARTNER PORTALU
Nowe koncepty na wyciągnięcie ręki
Propozycję poznańskiego King Cross Marcelin zasilił Deichmann, oferujący obuwie dla kobiet, mężczyzn i dzieci.
Nowe umowy podpisano z Tchibo, salonem z dodatkami do picia kawy, ale też produktami przydatnymi na co dzień, z biurem podróży Wakacje.pl czy punktem z akcesoriami do smartfonów Teletorium.
Grono najemców wzmocni również Hebe, drogeryjna sieć oferująca starannie wyselekcjonowany asortyment, w tym produkty GOSH, HEAN czy KARL LAGERFELD dostępne na wyłączność. Otwarcie tego salonu zaplanowano na grudzień.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Więcej możliwości dla mężczyzn
King Cross Marcelin wzmocnił również swoją ofertę skierowaną do mężczyzn. Klienci mogą już skorzystać z asortymentu polskiej marki odzieżowej Recman, firmy słynącej z odzieży wysokiej jakości na każdą okazję Cambric oraz KUBENZ oferującej ubrania na co dzień. Męski segment rozwinie też nowy koncept brandu Intimissimi – Intimissimi Uomo.
Ponadto wśród marek, które zostają w obiekcie na dłużej są m.in. Sizeer, Intimissimi, Calzedonia, Giacomo Conti czy SWISS. Dodatkowo Cukiernia Kandulski i Esotiq zdecydowały się na przebudowę zajmowanej przestrzeni, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów.
Z około 120. sklepami
King Cross Marcelin powstało jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Poznaniu. Zlokalizowane jest w zachodniej części miasta. W obiekcie znajduje się około 120 sklepów z różnych segmentów – mody, sportu, multimediów, biżuterii, czy drogerii.
Do dyspozycji klientów są m.in. hipermarket Auchan, H&M, House, Cropp, Medicine, MOHITO, New Yorker, Sinsay, CCC, 4F, MediaMarkt, Empik, Apart, Sephora oraz Rossmann.
Klienci mogą spędzić czas także w Gravitacji, największym centrum rozrywki w Wielkopolsce, skorzystać oferty gastronomicznej, m.in. restauracji SPHINX, Kuchnia Marché, McDonald’s, KFC, kawiarni Starbucks oraz szeregu usług: szewca, krawca, pralni, myjni samochodowej oraz poczty. Centrum oferuje parking na 2000 miejsc.
35 zarządzanych projektów
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA).
Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych.
Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu