Sieć Ochnik ma już 129. salonów stacjonarnych

Ochnik kontynuuje ekspansję sklepów stacjonarnych. Nowa placówka została otwarta w N-Park Tarnobrzeg. Nowy salon został stworzony zgodnie z obecną koncepcją rozwoju marki. Nowy salon Ochnik znajduje się pomiędzy sklepami TEDi a home&you.

Z okazji otwarcia na powitanie w dniu 30 października na klientów czekał rabat – 30% na nieprzecenioną kolekcję.

W nowym koncepcie

Nowy sklep powstał w nowej koncepcji “shop in shop”, czyli sklepu z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.

Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories.

W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.

Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.

Obecnie sieć sprzedaży Ochnik to 129 salonów, w tym 116 regularnych i 13 outletowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Nowy park handlowy na mapie Polski

Oddany do użytku 30 października 2024 roku N-Park w Tarnobrzegu firmy Napollo to największy park handlowy w mieście, z bezpośrednim wjazdem od DW 871, na osiedlu Mokrzyszów w Tarnobrzegu.

Klienci mogą liczyć na dobrze dopasowany, różnorodny tenant-mix na powierzchni 13 tys. metrów kwadratowych.

Wśród ponad 20 sklepów polskich i zagranicznych marek znajduje się m.in. market DIY Leroy Merlin. Część najemców to marki, które dotąd nie były obecne w mieście. To: New Yorker, Sinsay, Ochnik, Apart, Home&You, Smyk, TEDi, Maxi Zoo, Auchan, Woolworth i Extreme Kids. Największe lokale zajęły sklepy Auchan, New Yorker, Sinsay i Martes Sport.

Obiekt jest wyposażony w panele fotowoltaiczne i ładowarki do samochodów elektrycznych. Dla klientów przygotowano parking na prawie 350 miejsc parkingowych.

Łączna powierzchnia N-Parku, łącznie z Leroy Merlin, to ponad 22 tys. GLA. 

35 lat na rynku

OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.

OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.