Ochnik kontynuuje ekspansję sklepów stacjonarnych. Nowa placówka została otwarta w N-Park Tarnobrzeg. Nowy salon został stworzony zgodnie z obecną koncepcją rozwoju marki. Nowy salon Ochnik znajduje się pomiędzy sklepami TEDi a home&you.
Z okazji otwarcia na powitanie w dniu 30 października na klientów czekał rabat – 30% na nieprzecenioną kolekcję.
W nowym koncepcie
Nowy sklep powstał w nowej koncepcji “shop in shop”, czyli sklepu z dwoma wejściami i wyraźnie wyodrębnionymi strefami odzieżową i galanteryjno-walizkową.
Zgodnie z nową koncepcją nowe lokale Ochnik to przestronne sklepy o powierzchni od 300 do nawet 700 metrów kwadratowych, które mają nie tylko umożliwić odpowiednią ekspozycję asortymentu marki, ale również zadbać o tzw. pozytywne doświadczenia klientów.
PARTNER PORTALU
Koncepcja “shop in shop” zakłada dwa osobne wejścia: do strefy OCHNIK i OCHNIK Accessories.
W pierwszej oferowane są okrycia wierzchnie, skórzane i tekstylne, odzież i dodatki. Cała oferta, podzielona na wyraźnie wyodrębnione części damską i męską.
Przez drugie wejście zgodnie z nowym konceptem klient wchodzi do działu akcesoriów, z galanterią i dodatkami, w tym również szerokim asortymentem walizek podróżnych.
Obecnie sieć sprzedaży Ochnik to 129 salonów, w tym 116 regularnych i 13 outletowych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Nowy park handlowy na mapie Polski
Oddany do użytku 30 października 2024 roku N-Park w Tarnobrzegu firmy Napollo to największy park handlowy w mieście, z bezpośrednim wjazdem od DW 871, na osiedlu Mokrzyszów w Tarnobrzegu.
Klienci mogą liczyć na dobrze dopasowany, różnorodny tenant-mix na powierzchni 13 tys. metrów kwadratowych.
Wśród ponad 20 sklepów polskich i zagranicznych marek znajduje się m.in. market DIY Leroy Merlin. Część najemców to marki, które dotąd nie były obecne w mieście. To: New Yorker, Sinsay, Ochnik, Apart, Home&You, Smyk, TEDi, Maxi Zoo, Auchan, Woolworth i Extreme Kids. Największe lokale zajęły sklepy Auchan, New Yorker, Sinsay i Martes Sport.
Obiekt jest wyposażony w panele fotowoltaiczne i ładowarki do samochodów elektrycznych. Dla klientów przygotowano parking na prawie 350 miejsc parkingowych.
Łączna powierzchnia N-Parku, łącznie z Leroy Merlin, to ponad 22 tys. GLA.
35 lat na rynku
OCHNIK to polska marka odzieżowo-galanteryjna, założona w 1989 roku przez braci Jacka i Cezarego Ochników. Dziś jest dziś liderem w sprzedaży okryć wierzchnich w Polsce, a także jednym z najszybciej rozwijających się brandów w krajowym segmencie premium.
OCHNIK posiada obecnie sieć ponad 120 salonów w Polsce, Niemczech i Ukrainie. W najbliższych latach marka zamierza powiększyć swoją sieć sprzedaży do około 160 salonów, które łącznie zajmą powierzchnię 50 000 mkw.