Castorama otworzyła w Olsztynie swój pierwszy Punkt Projektowy w Polsce. To unikalny i praktyczny format tej sieci dostępny poza wielkopowierzchniowym sklepem. Punkt Projektowy Castorama ma powierzchnię 70,18 metrów kwadratowych.
Innowacyjny koncept Castoramy powstał z myślą o zapewnieniu klientom wygody oraz możliwości szybkiego i kompleksowego projektowania wnętrz, takich jak kuchnia, łazienka czy garderoba, bez konieczności opuszczania galerii handlowej. Z pomocą ekspertów można zaprojektować przestrzenie dopasowane do swoich potrzeb. Aranżacje umożliwiają skorzystanie z rożnych modeli, różnorodnych materiałów i kolorów mebli, co pozwala na pełne dostosowanie projektu do stylu życia i gustu domowników.
„Cieszymy się, że jedyny w Polsce Punkt Projektowy Castorama pojawił się w naszej galerii w Olsztynie. To wyraz zrozumienia potrzeb współczesnego klienta i możliwości centrum handlowego. Dzięki temu oferujemy usługi szybko, profesjonalnie i w komfortowych warunkach.
Godziny otwarcia pozwalają na dopasowanie wizyty do własnego planu dnia, zarówno w tygodniu, jak i w weekendy, kiedy wielu klientów ma więcej czasu na dłuższe zakupy i konsultacje projektowe” – informuje Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle.
W Punkcie Projektowym Castoramy klienci mają niepowtarzalną okazję, aby nie tylko skupić się na estetyce wybranych mebli, ale także na ich funkcjonalności. Castorama oferuje wiele innowacyjnych systemów, które maksymalnie wykorzystują dostępną przestrzeń. Klienci mogą zapoznać się z nowoczesnymi rozwiązaniami, takimi jak systemy szuflad z cichym domykaniem, wysuwane kosze na śmieci, które ułatwiają segregację odpadów czy systemy narożnikowe, które optymalizują przestrzeń w trudno dostępnych miejscach. Dodatkowo, w punkcie można dobrać designerskie i nowoczesne detale, takie jak uchwyty.
PARTNER PORTALU
Punkt Projektowy Castorama o powierzchni 70,18 metrów kwadratowych zagościł na poziomie +1 w Galerii Warmińskiej obok Intersport.
Wzrosty sprzedaży
Sprzedaż Castorama Polska w I półroczu 2024/25 wzrosła o 2,8% osiągając 941 mln GBP (LFL -0,2%). W Polsce, pomimo niekorzystnego wpływu pogody na popyt na produkty sezonowe w maju i czerwcu, bazowy trend sprzedaży poprawił się w porównaniu z I kwartałem br. W tym kwartale Castorama Polska osiągnęła dodatnią sprzedaż w kategoriach podstawowych i projektowych.
Pozytywny wzrost sprzedaży LFL w podstawowych kategoriach był napędzany dobrymi wynikami w kategoriach budownictwa i stolarki oraz narzędzi.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Trendy sprzedaży w kategoriach podstawowych i projektowych stopniowo się poprawiały i były pozytywne w II kwartale, ale na sprzedaż w kategoriach sezonowych negatywnie wpłynęła pogoda (II kwartał -5,4% w porównaniu z I kwartałem +5,5%). W ujęciu rok do roku Castorama osiągnęła lepsze wyniki niż szerszy rynek (mierzony przez GfK).
Z ponad 100. lokalizacji
Castorama Polska Sp. z o.o. jest liderem w kategorii ulepszania warunków mieszkaniowych w Polsce. Firma uruchomiła swój pierwszy sklep w 1997 roku. Obecnie prowadzi sprzedaż w ponad 100 lokalizacjach w różnych częściach Polski, zatrudniając prawie 13 000 pracowników. Zapewnia klientom w całym kraju dostęp do oferty on-line oraz za pomocą aplikacji mobilnej.
Castorama Polska Sp. z o.o. jest częścią Kingfisher plc, międzynarodowej grupy posiadającej ponad 2 000 sklepów w 8 krajach Europy.