LPP konsekwentnie rozwija zasięgi sieci Sinsay

Galeria Handlowa Madison, zlokalizowana w centrum Gdańska przy ul. Rajskiej, w październiku wzbogaciła swoją ofertę o nowego najemcę – markę Sinsay. Nowy salon o powierzchni 615 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie „0”.

Nowy salon sprzedaży marki z portfolio LPP to propozycja dla klientów poszukujących najnowszych trendów w przystępnych cenach.

Różnorodność kolekcji umożliwia swobodne tworzenie modnych stylizacji na każdą okazję. Marka projektuje linie, które stanowią codziennie źródło inspiracji dla nastolatek i młodych kobiet, oraz mężczyzn preferujących niezobowiązujący miejski styl. Wśród propozycji marki znajdują się również wygodne i funkcjonalne ubrania dla mam oraz urocze produkty i akcesoria dla dzieci. Ofertę Sinsay uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.

„Otwarcie Sinsay w Galerii Madison to dla nas ważny krok w kierunku urozmaicenia naszej oferty. Ta transakcja to także potwierdzenie, że Galeria Madison ma ugruntowaną pozycję na trójmiejskim rynku retail i doceniają ją zarówno klienci, jak i najemcy” – mówi Anna Thomas, dyrektor Galerii Handlowej Madison.

Galeria Madison dzięki kompleksowej ofercie i świetnej lokalizacji na połączeniu Starego i Młodego Miasta przyciąga nie tylko mieszkańców, ale i turystów. Znajdują się tu nie tylko sklepy, punkty usługowe i strefa gastronomiczna z kuchnią indyjską i europejską, ale również centrum medyczne i profilaktyki obrazowej. Dodatkowo Madison dysponuje nowoczesną strefą biurową, dostępną od ulic Gnilnej i Heweliusza.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„Nasz koncept opiera się na zaproponowaniu klientom wielu funkcji w jednym miejscu. Stawiamy na komplementarność oferty i usług w kameralnym wydaniu, w ten sposób budując swoją pozycję rynkową” – dodaje Anna Thomas, dyrektor Galerii Handlowej Madison.

Nowy salon o powierzchni 615 metrów kwadratowych znajduje się na poziomie „0” i został oficjalnie otwarty 26 października 2024 r. Z tej okazji przygotowano halloweenowe atrakcje i kreatywne warsztaty DIY dla dzieci z serii Wear Your Story #dbajoubranie. W programie nie zabrakło malowania twarzy, upominków, gorącej czekolady i jesiennej herbaty oraz fotobudki.

Ekspansja sklepów stacjonarnych Grupy LPP

Priorytetem w działaniach firmy LPP w ostatnich miesiącach była rozbudowa sieci stacjonarnej. W okresie od maja do końca lipca br. LPP otworzyło 122 nowe sklepy, z czego większość pod szyldem marki Sinsay.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Przyjęty harmonogram otwarć w pierwszym półroczu przybliża spółkę do realizacji założonego na ten rok ambitnego planu uruchomienia 700 nowych lokalizacji. Znajduje również odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży w kanale stacjonarnym, który w pierwszym półroczu wzrósł o ponad 19 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

Z ponad 100 salonami

Madison to śródmiejska galeria handlowa usytuowana w samym sercu Gdańska, skierowana do klientów ceniących sobie komfort, kameralną atmosferę zakupów w skandynawskich wnętrzach.  Na powierzchni 28 tys. mkw. znajduje się ponad 100 salonów modowych i punktów usługowych. Ofertę uzupełnia Fitness Klub Calypso, Centrum Zdrowia i Urody YASUMI, centrum medyczne z kliniką i laboratoriami Invicta i Invicta Anti Aging oraz część biurowa.

Obecnie tenant mix tworzą m.in.: New Yorker, Rossmann, Douglas, Notino, W. Kruk, YES, Orsay, Molton, Intimissimi, Calzedonia, Big Star, Ryłko, Dealz, Pepco, 5.10.15, Netto. Zarządcą obiektu jest TFG Asset Management sp. z o.o.