Galeria Bronowice, zarządzana przez spółkę Nhood Services Poland, powitała kolejnych najemców na pokładzie. Portfolio centrum handlowego wzmocniły w ostatnim czasie 3 marki. Etulio, OCHNIK i Toto Hair Company zajęły łącznie powierzchnię ponad 400 mkw. Sukcesywnie wzrasta też zainteresowanie najmem tymczasowym.
Dobra passa w zlokalizowanej w północnej części Krakowa Galerii Bronowice trwa. Prowadzone działania przynoszą efekty, a ich sukces spółka Nhood Services Poland mierzy między innymi wysokim poziomem komercjalizacji.
Na przestrzeni września i października tenant-mix centrum handlowego wzmocniły kolejne marki, tym razem z kategorii akcesoria, moda oraz uroda i zdrowie. Nowi najemcy Etulio, OCHNIK i Toto Hair Company zajęli kolejno lokale o powierzchni 70 mkw., 294 mkw. i 38 mkw.
„Dbamy, aby claim Galerii Bronowice „Miejsce na Twój czas” miał odzwierciedlenie w rzeczywistości. Chcemy, aby nasze centrum handlowe było przestrzenią otwartą na potrzeby zarówno klientów, jak i najemców.
A marki, które nam zaufały czuły się zaopiekowane i miały pewność, że gramy do jednej bramki. Otwarci na pomysły i zawsze gotowi do rozmów, szukamy efektywnych rozwiązań i budujemy długofalowe relacje” – mówi Aleksandra Błaszczak, Marketing Manager w Nhood Services Poland Sp. z.o.o.
PARTNER PORTALU
Coraz popularniejszy najem tymczasowy
Na satysfakcjonujący wynik komercjalizacji Galerii Bronowice wpływ ma również najem tymczasowy. Z tej opcji korzystają firmy, które chcą zadbać o wizerunek, zaprezentować asortyment czy wzmocnić pozycję na rynku, a równolegle oczekują elastycznych rozwiązań.
„Notujemy duże zainteresowanie powierzchniami w Galerii Bronowice. W naszym centrum handlowym firmy mają do dyspozycji przestrzenie pod wyspy handlowe, maszyny vendingowe, lokale, pop-up store, akcje promocyjne, organizację eventów czy ekspozycje produktów” – informuje Daria Golonka, Specjalista ds. tymczasowych umów najmu w Nhood Services Poland Sp. z.o.o.
„Aktualnie trwa projektowa „sąsiedzka” współpraca z IKEA Kraków oraz Maxfliz, w ramach której sklepy prezentują w Galerii Bronowice swój asortyment. Dodatkowo w październiku uruchomione zostało stoisko z ręcznie robionymi czapkami marki Nikola” – dodaje Daria Golonka.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z 65 tys. mkw. powierzchni użytkowej
Galeria Bronowice, „Miejsce na Twój Czas”, to kompleks handlowo-usługowo-rozrywkowy o powierzchni użytkowej wynoszącej 65 tys. m2. Położony w północnej części Krakowa obiekt stanowi ważne dopełnienie przestrzeni handlowej tej części miasta, stwarzając atrakcyjną ofertę dla klientów. Jedną z cech, wyróżniających architekturę Galerii, jest inspiracja krakowską secesją, w subtelny i wyważony sposób wiążąca styl Młodej Polski z nowoczesnością.
W Galerii Bronowice znajdziemy sklepy znanych marek z różnych branż i usług, szeroką ofertę restauracyjną oraz szereg udogodnień dla rodziców i atrakcji dla dzieci, a także specjalną propozycję rozrywkowo-kulturalną.
Znajduje się tu ponad 150 sklepów, kawiarni i restauracji, marek znanych i lubianych przez klientów m.in.: największy jednopoziomowy hipermarket Auchan, salon Media Markt, jak również dodatkowe usługi i propozycje. Należą do nich m.in.: Punkt Obsługi Mieszkańców, punkty Coworking, Strefa Rozrywki dla dzieci, Poczta Polska.
Również przed wejściem do Galerii czeka szereg atrakcji – bezpieczny i kolorowy plac zabaw, stoliki i pola do gry w szachy i bule, boisko do koszykówki, skate park.
Do dyspozycji przyjeżdżających jest 2 400 bezpłatnych miejsc parkingowych, usytuowanych na trzech kondygnacjach. Przed Galerią znajduje się także stacja ładowania samochodów elektrycznych, stanowiska naprawy rowerów, a także paczkomat.
Inwestorem jest Nhood Polska.