27 listopada Primark otworzy siódmy sklep w Polsce. Pierwsza lokalizacja na północy kraju będzie znajdować się w bydgoskim centrum handlowym Zielone Arkady. Sklep Primark w Bydgoszczy zajmie łączną przestrzeń handlową o powierzchni 3200 mkw. na dwóch kondygnacjach.
By zapewnić klientom komfortowe doświadczenia zakupowe, detalista zaoferuje 15 kas samoobsługowych, a także 5 tradycyjnych. Ponadto odwiedzający będą mieli do dyspozycji 16 przestrzennych przymierzalni, w tym te dopasowane do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Primark zaprezentuje klientom najnowsze trendy oraz produkty codziennego użytku w konkurencyjnych cenach, w tym nową kolekcję świąteczną z szeroką gamą odzieży okolicznościowej, prezentów, świątecznych piżam i akcesoriów, które już teraz czekają na półkach, by umilić nadchodzący sezon gwiazdkowy.
Firma jest zaangażowana w oferowanie bardziej zrównoważonych produktów w przystępnych cenach. Już teraz 55% ubrań dostępnych w Primark jest wytwarzanych z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych z bardziej zrównoważonych źródeł, a do 2030 roku liczba ta wzrośnie do 100%.
W pierwszy sklep na północy kraju detalista zainwestował ponad 9 milionów euro, tworząc tym samym około 150 miejsc pracy dla lokalnej gospodarki.
PARTNER PORTALU
„Z podekscytowaniem obserwujemy dotychczasową ekspansję Primark w Polsce, a każda nowa lokalizacja i możliwość dotarcia do nowych klientów tak samo nas cieszy. Inwestycje w Europie Środkowo-Wschodniej są dowodem naszego silnego zaangażowania w rozwój w tym regionie, a nadchodzące otwarcie w Bydgoszczy tylko to potwierdza. Jestem przekonany, że mieszkańcy województwa kujawsko-pomorskiego docenią wyjątkowe doświadczenie, jakie w Primarku oferujemy klientom” – powiedział Maciej Podwojski, Head of CEE w Primark.
„Otwarcie Primark w Zielonych Arkadach to bez wątpienia jedno z najbardziej wyczekiwanych wydarzeń handlowych tego roku, zarówno w Bydgoszczy, jak i w całym regionie. Decyzja marki o wyborze naszego centrum na lokalizację pierwszego sklepu na północy kraju potwierdza wiodącą pozycję rynkową Zielonych Arkad” – dodała Ewa Krassowska, dyrektor centrum handlowego, ECE Projekt management Polska.
Z 7. lokalizacjami
Obecnie Primark posiada sześć sklepów w Polsce, zlokalizowanych w Galerii Młociny w Warszawie, Centrum Handlowym Posnania w Poznaniu, Bonarka City Center w Krakowie, Silesia City Center w Katowicach, centrum handlowym Magnolia Park we Wrocławiu i centrum handlowo-rozrywkowym Manufaktura w Łodzi. Otwarcie Primark w Bydgoszczy to kolejny znaczący krok w ekspansji Primark w kraju i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Oprócz lokalizacji w Zielonych Arkadach firma otworzyła w tym roku pierwszy sklep na Węgrzech oraz kolejny w Rumuni. W środę, 6 listopada, Primark otworzy swoją trzecią lokalizację w Czechach w centrum handlowym Metropole Zlicin w Pradze.
Z atrakcyjnym tenant-mixem
Zielone Arkady to wyjątkowe miejsce na mapie handlowej Bydgoszczy oraz województwa kujawsko-pomorskiego. Swoją wyjątkowość Zielone Arkady zawdzięczają przede wszystkim bardzo szerokiej ofercie handlowej (200 sklepów, restauracji i kawiarni oraz punktów usługowych), doskonałej lokalizacji w centrum Bydgoszczy oraz niecodziennym rozwiązaniom architektonicznym.
Zielone Arkady to centrum handlowe, oferujące zupełnie nową jakość zakupów, o której klienci mogą się przekonać dzięki innowacyjnym rozwiązaniom oraz szerokiej ofercie usług serwisowych.
Z 450. sklepami
Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy zatrudniający ponad 80 000 pracowników w 17 krajach Europy i USA. Założony w Irlandii w 1969 r. pod marką Penneys, dąży do zapewnienia przystępnych cenowo wyborów dla każdego, od artykułów codziennego użytku po wyróżniającą się stylem odzież damską, męską i dziecięcą, jak również kosmetyki, artykuły wyposażenia domu i akcesoria. Skupiając się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń w sklepach, Primark posiada obecnie 450 sklepów na całym świecie i nadal się rozwija.
Primark pracuje nad tym, aby bardziej zrównoważona moda była dostępna dla każdego dzięki strategii Primark Cares, wieloletniemu programowi, który ma na celu zapewnienie większej trwałości odzieży, ochrona życia na Ziemi i poprawa życia ludzi tworzących produkty Primark.
W ramach tych działań, Primark ogłosił dziewięć zobowiązań, które zamierza zrealizować do 2030 r. Obejmują one wytwarzanie wszystkich ubrań marki z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony do 2030 r. Zmniejszenie śladu węglowego o połowę w całym łańcuchu wartości oraz dążenie do zapewnienia pracownikom łańcucha dostaw godziwej płacy.