Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Primark kontynuuje ekspansję i wchodzi do Bydgoszczy

Primark, międzynarodowy detalista odzieżowy, ogłosił plany otwarcia siódmego sklepu w Polsce, w centrum handlowym Zielone Arkady Bydgoszcz. Będzie to pierwsza lokalizacja Primark na północy kraju, a jej otwarcie zaplanowano w kolejnym roku finansowym (między wrześniem 2024 r. a wrześniem 2025 r.).

Nowy sklep w Bydgoszczy zajmie łącznie 3200 mkw. powierzchni handlowej, oferując najnowsze trendy modowe, a także artykuły codziennego użytku w tym odzież damską, męską i dziecięcą, a także kosmetyki i artykuły wyposażenia domu. Primark dąży do oferowania bardziej zrównoważonej odzieży dla każdego w przystępnych cenach, a już 55% ubrań marki jest wykonanych z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w bardziej zrównoważony sposób. Detalista zobowiązuje się do zwiększenia tej liczby do 100% do 2030 roku.

Otwarcie nowego sklepu Primark stworzy do 150 miejsc pracy dla lokalnej gospodarki w Bydgoszczy. Rekrutacja już się rozpoczęła, a oferty pracy można znaleźć pod tym adresem. Kolejne procesy zostaną uruchomione w nadchodzących miesiącach, a możliwości zatrudnienia obejmują stanowiska visual merchandisers, human resources oraz doradców klienta. Praca w Primark to szansa na zbudowanie kariery w handlu detalicznym na całe życie, z etatami dostępnymi w pełnym lub niepełnym wymiarze godzin.

Do końca 2025 Primark chce mieć w regionie CEE 16 sklepów

Maciej Podwojski, Head of Sales CEE w Primark powiedział: „Cieszymy się, że możemy dziś ogłosić plany dotyczące naszego siódmego sklepu w Polsce. Sukcesywna ekspansja pokazuje nasze zaangażowanie w Europie Środkowo-Wschodniej, w regionie z ogromnym potencjałem przyszłego wzrostu. W tym roku mija pięć lat odkąd rozpoczęliśmy tutaj swoją działalność, otwierając nasz pierwszy sklep w Lublanie na Słowenii. W tym czasie wiele nauczyliśmy się od naszych lokalnych klientów i nadal ciężko pracujemy, aby zapewnić doskonałe doświadczenia zakupowe, z których Primark jest znany na całym świecie. Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć w Europie Środkowo-Wschodniej, a naszym celem jest posiadanie16 sklepów w 6 krajach CEE do 2025 roku, tworząc setki miejsc pracy i oferując naszym klientom bardziej zrównoważoną modę w przystępnych cenach”.

Primark działa na 16 rynkach

Primark to międzynarodowy detalista odzieżowy zatrudniający ponad 70 000 pracowników w 16 krajach Europy i USA. Założony w Irlandii w 1969 r. pod marką Penneys, dąży do zapewnienia przystępnych cenowo wyborów dla każdego, od artykułów codziennego użytku po wyróżniającą się stylem odzież damską, męską i dziecięcą, jak również kosmetyki, artykuły wyposażenia domu i akcesoria. Skupiając się na tworzeniu wyjątkowych doświadczeń w sklepach, Primark kontynuuje ekspansję na nowych i istniejących rynkach, a do końca 2026 r. sieć chce posiadać 530 sklepów, włączając w to planowane w najbliższym czasie wejście na Węgry.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Primark dąży do tego, aby bardziej zrównoważona moda była dostępna dla każdego. Ambicją firmy Primark jest zapewnienie większej trwałości odzieży, ochrona życia na Ziemi i poprawa życia ludzi tworzących produkty marki. W ramach tych działań, firma ogłosiła szereg zobowiązań, które zamierza zrealizować do 2030 r. Obejmują one wytwarzanie wszystkich ubrań marki z materiałów pochodzących z recyklingu lub pozyskiwanych w sposób bardziej zrównoważony, projektowanie odzieży w sposób umożliwiający jej późniejszy recykling, zmniejszenie śladu węglowego o połowę w całym łańcuchu wartości, rezygnację z wyrobów plastikowych jednorazowego użytku oraz dążenie do zapewnienia pracownikom łańcucha dostaw godziwej płacy.