W najnowszej kampanii Libero Katowice pojawi się głos, który od lat towarzyszył nam podczas podróży z Google Maps, pomagając milionom Polaków omijać korki i wybierać najlepsze trasy. Mieszkańcy Katowic będą mieli okazję ponownie go usłyszeć. Tym razem poprowadzi wszystkich prosto do galerii.
W obliczu obecnych utrudnień drogowych w Katowicach, wywołanych realizowaniem kilku inwestycji jednocześnie, Libero rozpoczęło kampanię pod hasłem „Libero – Centrum Twojej Okolicy”. Cel jest prosty – pokazanie mieszkańcom, że zakupy w Libero nie muszą wiązać się ze staniem w korkach. W kampanii zostaną wskazane najkrótsze trasy dojazdu do Libero z ominięciem zatłoczonych ulic, a wszystko z pomocą znanego, lubianego i pochodzącego właśnie z Katowic głosu.
„Pomysł na kampanię zrodził się z potrzeby ułatwienia mieszkańcom i odwiedzającym Katowice dotarcia do Libero w okresie intensywnych remontów i zatorów drogowych w centrum miasta. Nasz cel to pokazanie, że wizyta u nas to wybór, który pozwala ominąć te utrudnienia i skupić się na przyjemnościach – zakupach i rozrywce” – podkreśla Grzegorz Filipczyk, dyrektor Libero Katowice.
„Dzięki głosowi, który miliony Polaków kojarzą z codziennych podróży, chcemy sprawić, by ten wybór był naturalny i intuicyjny. Cieszymy się, że pochodzi prosto z serca naszego regionu – ze Śląska”.
Mieszkańcy Katowic i okolicznych miejscowości będą mieli okazję usłyszeć charakterystyczny głos w mediach społecznościowych Libero oraz m.in. w Radiu Eska i Radiu Piekary, który poprowadzi ich – zgodnie z głównym hasłem – bezpośrednio do „centrum okolicy”, omijając korki. Dodatkowo wskazówki dotyczące dojazdu będą dostępne w serii rolek na Facebooku oraz Instagramie. Każdy będzie mógł skorzystać z praktycznych i prostych instrukcji, by uniknąć zakorkowanego centrum i szybko oraz komfortowo dotrzeć na zakupy. W przestrzeni miejskiej pojawią się także billboardy z hasłem akcji.
PARTNER PORTALU
W trosce o pozytywne doświadczenia zakupowe
Libero to miejsce, które powstało z myślą o zapewnieniu klientom maksymalnej wygody i komfortu podczas zakupów i rozrywki. Dzięki bogatej ofercie marek, dostępnych w jednym miejscu oraz najlepszej rozrywce, możliwe jest budowanie wyjątkowych doświadczeń zakupowych.
Bezpłatny, duży parking i dogodna lokalizacja pozwalają zminimalizować czas na dojazd. Galerię wyróżniają również unikatowe akcje dla klientów. Już niebawem w Libero zagości wystawa Centrum Nauki Kopernik „Umysł przyłapany”. Wszyscy miłośnicy nauki, eksperymentów i interaktywnych doświadczeń edukacyjnych będą mogli przetestować działanie eksponatów.
Już w połowie listopada rozpocznie się akcja we współpracy z Winter Legendią, a wraz z nadejściem zimy na Placu do Radości przed Libero pojawi się lodowisko.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter