31 października w Galerii Raj w Dębicy został otwarty nowy sklep Hebe, zajmujący powierzchnię 316 mkw. Nowy punkt sprzedaży został urządzony zgodnie z najnowszym konceptem marki, a jego asortyment obejmuje szeroką gamę kosmetyków, produktów pielęgnacyjnych, do makijażu oraz akcesoriów, dostosowanych do potrzeb klientów.
Obecność Hebe uzupełnia ofertę Galerii Raj w segmencie drogerii (obok m.in.: salonu Rossmann), zapewniając odwiedzającym dostęp do wysokiej jakości produktów i profesjonalnej obsługi. Proces komercjalizacji Galerii Raj prowadzi firma CBRE.
„Otwarcie sklepu w Galerii Raj jest dla nas ważnym krokiem w rozwoju Hebe na południu Polski. Nowa lokalizacja umożliwia nam dotarcie do szerszego grona klientów, którzy cenią sobie naszą wyjątkową ofertę produktów ,” powiedział Tomasz Sudoł, dyrektor ds. ekspansji Hebe.
„Zależy nam na tym, aby nasi klienci mieli dostęp do profesjonalnych produktów i inspiracji kosmetycznych, dlatego staramy się otwierać sklepy w kolejnych lokalizacjach.”
Otwarcie sklepu Hebe w Galerii Raj to kolejny krok w rozbudowie atrakcyjności oferty handlowej centrum, skierowanej do mieszkańców Dębicy i okolic.
PARTNER PORTALU
„Cieszymy się, że Galeria Raj wzbogaciła się o renomowaną markę drogerii, jaką jest Hebe. Dzięki temu nasi klienci zyskują dostęp do wysokiej klasy produktów pielęgnacyjnych, do makijażu i akcesoriów w jednym miejscu” – podkreślił Bartłomiej Gajda, menedżer ds. marketingu i sprzedaży Grupy IVS.
„Otwarcie Hebe to odpowiedź na rosnące zainteresowanie klientów kategorią produktów do pielęgnacji i makijażu, co wpisuje się w strategię rozwoju Galerii Raj jako centrum o różnorodnej ofercie handlowej.”
Według najnowszych danych z raportu PMR Research, rynek drogerii w Polsce wykazuje stały wzrost, a jego wartość w 2023 roku wyniosła 16,5 miliarda złotych, co stanowi wzrost o 5,4% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Światowy rynek drogerii i produktów kosmetycznych również notuje dynamiczny rozwój, który według Allied Market Research szacowany jest na 560 miliardów dolarów do 2027 roku, przy prognozowanym rocznym wzroście na poziomie 5,2%. Trendy te wskazują na rosnące zapotrzebowanie na produkty kosmetyczne i pielęgnacyjne, zarówno w Polsce, jak i na świecie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Jeromino Martins rozwija sieć Hebe
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie.
Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld.
Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.