LPP kontynuuje ekspansję salonów Sinsay

LPP kontynuuje ekspansje salonów marki Sinsay. Tym razem otworzy 15 listopada sklep stacjonarny w galerii Rondo Wiatraczna. Będzie się znajdować na poziomie +1.

Dla klientów przygotowano dzień później, 16 listopada, wyjątkowy event. Podczas którego będzie można skorzystać z profesjonalnej analiza kolorystyczna, dzięki której klienci odkryją swoje idealne barwy.

Dla łasuchów przewidziany został słodki poczęstunek, a na miłośników kreatywnych zajęć czekają dyniowe warsztaty.

Nie zabraknie również fotobudki, gdzie będzie można zrobić pamiątkowe zdjęcia z tego wydarzenia. 

Nowy salon sprzedaży marki z portfolio LPP to propozycja dla klientów poszukujących najnowszych trendów w przystępnych cenach.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Różnorodność kolekcji umożliwia swobodne tworzenie modnych stylizacji na każdą okazję. Marka projektuje linie, które stanowią codziennie źródło inspiracji dla nastolatek i młodych kobiet, oraz mężczyzn preferujących niezobowiązujący miejski styl.

Wśród propozycji marki znajdują się również wygodne i funkcjonalne ubrania dla mam oraz urocze produkty i akcesoria dla dzieci. Ofertę Sinsay uzupełniają elementy wyposażenia wnętrz oraz linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.

Ekspansja sklepów stacjonarnych Grupy LPP

Priorytetem w działaniach firmy LPP w ostatnich miesiącach była rozbudowa sieci stacjonarnej. W okresie od maja do końca lipca br. LPP otworzyło 122 nowe sklepy, z czego większość pod szyldem marki Sinsay.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Przyjęty harmonogram otwarć w pierwszym półroczu przybliża spółkę do realizacji założonego na ten rok ambitnego planu uruchomienia 700 nowych lokalizacji. Znajduje również odzwierciedlenie w wynikach sprzedaży w kanale stacjonarnym, który w pierwszym półroczu wzrósł o ponad 19 proc. w porównaniu do ubiegłego roku.

Z 5. markami

LPP jest polską firmą rodzinną, jedną z najdynamiczniej rozwijających się w branży odzieżowej w regionie Europy Środkowej. Od 30 lat z sukcesem projektuje i sprzedaje swoje kolekcje i akcesoria w Polsce i za granicą. LPP zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay, których oferta dostępna jest dziś w sprzedaży stacjonarnej i online na 40 rynkach na świecie.

Spółka posiada sieć blisko 2500 salonów o łącznej powierzchni ponad 2 mln mkw. i każdego roku dystrybuuje produkty na 3 kontynenty. LPP pełni też ważną rolę, tworząc miejsca pracy dla 43 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki.

Spółka jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland

Z tradycjami

Miejsce, w którym dziś znajduje się Rondo Wiatraczna w 1977 roku stanął tu Dom Handlowy Universam Grochów. Był on najchętniej odwiedzanym punktem handlowo-usługowym na warszawskiej Pradze. Doceniany był nie tylko ze względu na doskonałą lokalizację, ale i niezwykle bogatą, jak na tamte czasy, ofertę.

Obecnie na miejscu Universamu stoi nowoczesna Galeria Rondo Wiatraczna. Dziś mieszkańcy warszawskiej Pragi mogą ponownie skorzystać z szerokiej oferty handlowej i usługowej, do której byli przyzwyczajeni w latach świetności Universamu. Do galerii powrócił również supermarket spożywczy Społem, a wraz z nim dołączyło kilkadziesiąt sklepów i punktów handlowych.