Galeria Klif w Gdyni: siła synergii marketingu i leasingu

Od czerwca do października w Galerii Klif w Gdyni odbyły się trzy edycje targów polskich marek pod nazwą „Klif Design Days”. Wydarzenie zgromadziło 73 wystawców z całej Polski, których ofertę doceniło ponad 60 tysięcy odwiedzających klientów.

Targi „Klif Design Days” miały miejsce w trzech edycjach: czerwcowej, sierpniowej oraz październikowej, z każdą trwającą pięć dni. W tegorocznych edycjach udział wzięło aż 73 wystawców z całego kraju.

Klif Design Days 2024 – polskie marki jako najemcy Galerii Klif

„Organizując Klif Design Days, postawiliśmy sobie ambitne cele. Sukces mierzyliśmy nie tylko standardowymi wskaźnikami, takimi jak zasięgi kampanii, AVE czy footfall, ale również głębszym rozeznaniem rynku oraz nawiązaniem współpracy z nowymi polskimi markami, które mogłyby stać się najemcami Galerii Klif” – podsumowała Beata Górska, Marketing Manager Galerii Klif.

Wydarzenie „Klif Design Days” zakończyło się sukcesem nie tylko w wymiarze komercyjnym, ale również leasingowym. Na targach nawiązano współpracę z autorską marką odzieżową ELEMENTY, która otworzy swój sklep już w listopadzie.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Kolejny wystawca, trójmiejski sklep z niszową odzieżą dla kobiet BALTIC BIRD, uruchomi swój pop-up w grudniu – dla obu marek będą to pierwsze sklepy w Trójmieście. Rozmowy z innymi wystawcami, którzy dostrzegają potencjał współpracy z Galerią Klif, są nadal kontynuowane.

Organizacja, komunikacja, warsztaty i pokaz mody

Galeria Klif zadbała o wielokanałową promocję wydarzenia, wykorzystując współpracę z mediami i influencerami, reklamę outdoorową i ambientową, a także kompleksową komunikację 360 z nowoczesnym contentem digital.

„Zadbaliśmy również o to, aby wydarzenie wspierało naszych stałych najemców. Każda akcja miała na celu podkreślenie regularnej oferty Galerii Klif i jej wyjątkowości na rynku trójmiejskim” – podkreśla Mariola Rogóż, Dyrektor Galerii Klif.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Targi rozpoczęły się dużym pokazem mody i spotkaniem prasowym, a całe wydarzenie, trwające łącznie 15 dni, cieszyło się dużym zainteresowaniem. W programie znalazło się osiem bezpłatnych warsztatów, sesje zdjęciowe, współpraca ze stylistkami, wywiady z wystawcami oraz sprzedaż na żywo w social mediach Galerii Klif.

„Klif Design Days"
„Klif Design Days"
„Klif Design Days”

Siła synergii marketingu i leasingu

Projekt „Klif Design Days” doskonale pokazał synergię działań marketingowych i leasingowych Galerii Klif. Udane edycje targów umocniły pozycję Klifu jako centrum, które widzi i reaguje na potrzeby współczesnego klienta, tworząc w swojej ofercie miejsce na unikalne, polskie marki.

Polskie brandy mają dziś duży potencjał biznesowy, dlatego ich obecność w ofercie Galerii Klif stanowi istotną wartość, odpowiadając na rosnące zainteresowanie klientów zrównoważonym rozwojem i jakością.