InPost rozwija ofertę przesyłek międzynarodowych

Grupa InPost uruchomiła usługę dostaw międzynarodowych pomiędzy Polską a Francją, Hiszpanią, Portugalią, Włochami, Belgią, Holandią oraz Luksemburgiem. Umożliwi to zarówno sklepom internetowym, jak i klientom indywidualnym szybką wysyłkę i dostawy za granicę, przy najniższej na rynku cenie.

„Dzięki naszej nowej usłudze wysłanie prezentów świątecznych lub ważnych przesyłek do rodziny i przyjaciół za granicą będzie wyjątkowo łatwe! Wystarczy nadać przesyłkę w najbliższej maszynie Paczkomat w Polsce, aby nasi najbliżsi odebrali ją z maszyny Paczkomat lub punktu PUDO w Paryżu, Madrycie, Brukseli, Lizbonie bądź Rzymie.

Nasza usługa przesyłek międzynarodowych to także idealne rozwiązanie dla firm, które szukają szybkiej, sprawnej i atrakcyjnej cenowo logistyki dla swoich europejskich klientów. Ma ona gwarancję jakości Grupy InPost, a przy tym jest dostępna w najniższej cenie na rynku.

Nie ukrywam, że dostawy międzynarodowe to ogromne przedsięwzięcie, do którego przygotowywaliśmy się już od dłuższego czasu. Europejski sektor e-commerce ma ogromny potencjał wzrostu – zwłaszcza w zakresie dostaw międzynarodowych, więc popyt na tego typu rozwiązania będzie rósł. Dając naszym partnerom biznesowym dostęp do największej sieci punktów odbioru w Europie, wspieramy ich rozwój i ekspansję” – mówi Rafał Brzoska, prezes i założyciel Grupy InPost.

W atrakcyjnej cenie

PARTNER PORTALU

Kaufland

Przesyłkę można szybko i wygodnie nadać w aplikacji InPost Mobile lub na stronie inpost.pl/SzybkieNadania. Wysyłka za granicę przez aplikację InPost, z której korzysta już ponad 13 mln użytkowników, jest szybkie i intuicyjne.

Klienci mają pełną możliwość śledzenia dostawy na każdym jej etapie. Usługa jest dostępna w bardzo konkurencyjnej cenie – od 28,99 zł za małą paczkę do 25 kg. Dla porównania, aby przesłać taką samą paczkę z Polski na przykład do Francji przez DPD trzeba zapłacić 99 zł, a za pomocą DHL aż 114 zł! Dodatkowo, w nowym programie lojalnościowym InPost za nadanie lub dostawę międzynarodową można zgarnąć poczwórną liczbę InCoinów.

„Jako polski champion chcemy wspierać rodzimych przedsiębiorców w ich rozwoju na rynkach zagranicznych, dlatego uruchamiamy usługę dostaw międzynarodowych, która daje im dostęp do 7 europejskich rynków z setkami milionów potencjalnych klientów. W dalszej perspektywie planujemy rozszerzenie tej usługi o Wielką Brytanię” dodaje Rafał Brzoska.

Grupa InPost na koniec 3 kwartału dysponowała blisko 79 000 punktami out-of-home, w tym prawie 44 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat i blisko 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia). W ciągu ostatnich 12 miesięcy Grupa zainstalowała rekordową liczbę maszyn – aż 10 000, czyli liczba naszych urządzeń wzrosła aż o 1/3 r/r.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z prawie 44 tys. nowoczesnych urządzeń Paczkomat

InPost (AEX: INPST) to lider rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce.

Pierwsze urządzenia Paczkomat pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się nieodłącznym elementem zakupów internetowych oraz gwarancją szybkości i wygody.

Grupa InPost z koniec Q3 dysponowała blisko 79 000 punktami out-of-home, w tym prawie 44 tysiącami nowoczesnych urządzeń Paczkomat i 35 tysiącami punktów PUDO w 9 krajach (Wielka Brytania, Francja, Polska, Włochy, Hiszpania, Portugalia, Belgia, Luksemburg, Holandia).

InPost świadczy także usługi kurierskie i fulfillment dla sprzedawców e-commerce, współpracując z około 100,000 e-sprzedawców. Tylko w ciągu 2023 roku firma obsłużyła 892 milionów przesyłek.

Od lat jednym z priorytetów firmy InPost jest troska o środowisko naturalne. Strategia Dekarbonizacji Grupy InPost stanowi integralne uzupełnienie strategii biznesowej. InPost przystąpił do inicjatywy SBTi i jako jeden z pierwszych na polskim rynku, zamierza osiągnąć NET-ZERO do 2040 roku.