Kamalion umacnia swoją pozycję na Mazowszu

Kamelion kontynuuje ekspansję w Polsce. 14 listopada sieć otworzy punkt z akcesoriami telefonicznymi w Galerii Słonecznej w Radomiu. Punkt dostępny będzie na poziomie 0, obok Okaidi.

Z okazji otwarcia dla klientów czeka promocja 20% na wszystkie produkty w dniu otwarcia.

Akcesoria dostępne w Kamalion wyróżniają się wyjątkową jakością i designem, który nie tylko zachwyca, ale też sprosta codziennym potrzebom.

W nowym punkcie klient znajdzie się wszystko, co aktualne i zgodne z najnowszymi trendami i potrzebami klientów.

Punkt dostępny będzie na poziomie 0 (obok Okaidi).

PARTNER PORTALU

Kaufland

Ekspansja w Polsce

Należąca do hiszpańskiej grupy La Casa de Las Carcasas marka Kamalion działa już rok na polskim rynku. Otworzyła 16 sklepów na terenie całego kraju – od Gdańska po Zakopane. Kamalion nie zwalnia tempa i planuje zakończenie 2024 roku z ponad 20 lokalizacjami w Polsce.

Marka jest już na etapie finalizacji pierwszych umów najmu na rok 2025, co świadczy o jej długofalowej strategii ekspansji. Co ważne, Kamalion nie ogranicza się tylko do największych miast – na mapie rozwoju znajdują się również mniejsze miejscowości, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.

Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów jak najszerszemu gronu klientów oraz konsekwentne budowanie rozpoznawalności i świadomości marki wśród polskich konsumentów” – mówi Łukasz Kurzawa, prezes zarządu Kamalion w Polsce, który dołączył do firmy w pierwszej połowie bieżącego roku.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na ekspansję patrzymy wielotorowo – interesują nas zarówno klasyczne, jak i bardziej innowacyjne lokalizacje, które w nadchodzących miesiącach mogą zaskoczyć niejednego znawcę branży.”

Jednym z kluczowych elementów rozwoju marki jest wewnętrzna strukturyzacja. Kamalion wprowadził pierwszy podział na regiony – północny oraz południowy – co ma przełożenie na dynamikę zarządzania rosnącą siecią sklepów. Nowo wyznaczeni area managerowie, odpowiedzialni za poszczególne regiony, są kluczowymi osobami w procesie dalszego rozwoju firmy.

Z hiszpańskimi korzeniami

La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma szybko zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera.

Obecnie jej główna siedziba znajduje się w Madrycie. W 2019 roku grupa La Casa de las Carcasas zaczynała z 150 sklepami, a dzisiaj posiada 1000 sklepów na 11 rynkach. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii, ale marka obecna jest również w Portugalii, Włoszech, Francji, Meksyku, Polsce, Rumunii, Chile, Kolumbii oraz Czechach.