Kamelion kontynuuje ekspansję w Polsce. 14 listopada sieć otworzy punkt z akcesoriami telefonicznymi w Galerii Słonecznej w Radomiu. Punkt dostępny będzie na poziomie 0, obok Okaidi.
Z okazji otwarcia dla klientów czeka promocja 20% na wszystkie produkty w dniu otwarcia.
Akcesoria dostępne w Kamalion wyróżniają się wyjątkową jakością i designem, który nie tylko zachwyca, ale też sprosta codziennym potrzebom.
W nowym punkcie klient znajdzie się wszystko, co aktualne i zgodne z najnowszymi trendami i potrzebami klientów.
Punkt dostępny będzie na poziomie 0 (obok Okaidi).
PARTNER PORTALU
Ekspansja w Polsce
Należąca do hiszpańskiej grupy La Casa de Las Carcasas marka Kamalion działa już rok na polskim rynku. Otworzyła 16 sklepów na terenie całego kraju – od Gdańska po Zakopane. Kamalion nie zwalnia tempa i planuje zakończenie 2024 roku z ponad 20 lokalizacjami w Polsce.
Marka jest już na etapie finalizacji pierwszych umów najmu na rok 2025, co świadczy o jej długofalowej strategii ekspansji. Co ważne, Kamalion nie ogranicza się tylko do największych miast – na mapie rozwoju znajdują się również mniejsze miejscowości, co pozwoli dotrzeć do jeszcze większej liczby klientów.
„Naszym celem jest dostarczanie wysokiej jakości produktów jak najszerszemu gronu klientów oraz konsekwentne budowanie rozpoznawalności i świadomości marki wśród polskich konsumentów” – mówi Łukasz Kurzawa, prezes zarządu Kamalion w Polsce, który dołączył do firmy w pierwszej połowie bieżącego roku.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
„Na ekspansję patrzymy wielotorowo – interesują nas zarówno klasyczne, jak i bardziej innowacyjne lokalizacje, które w nadchodzących miesiącach mogą zaskoczyć niejednego znawcę branży.”
Jednym z kluczowych elementów rozwoju marki jest wewnętrzna strukturyzacja. Kamalion wprowadził pierwszy podział na regiony – północny oraz południowy – co ma przełożenie na dynamikę zarządzania rosnącą siecią sklepów. Nowo wyznaczeni area managerowie, odpowiedzialni za poszczególne regiony, są kluczowymi osobami w procesie dalszego rozwoju firmy.
Z hiszpańskimi korzeniami
La Casa de las Carcasas to dynamiczna hiszpańska marka, która specjalizuje się w sprzedaży stylowych i funkcjonalnych akcesoriów do telefonów komórkowych i innych urządzeń elektronicznych. Firma szybko zdobyła popularność, łącząc praktyczność z modnym designem, oferując szeroką gamę produktów dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów. Jej historia sięga 2012 roku, kiedy to Ismael Villalobos De Matías założył firmę w Jaraíz de la Vera.
Obecnie jej główna siedziba znajduje się w Madrycie. W 2019 roku grupa La Casa de las Carcasas zaczynała z 150 sklepami, a dzisiaj posiada 1000 sklepów na 11 rynkach. Najwięcej z nich znajduje się w Hiszpanii, ale marka obecna jest również w Portugalii, Włoszech, Francji, Meksyku, Polsce, Rumunii, Chile, Kolumbii oraz Czechach.