Od 15 listopada klienci mogą robić zakupy w pierwszym sklepie sieci HalfPrice w Ostródzie. Popularny multibrand oferujący odzież i dodatki renomowanych firm, które sprzedawane są przez cały rok w atrakcyjnych promocjach, urządził w BIG Ostróda salon o powierzchni blisko 1 200 mkw.
HalfPrice to unikalna oferta zakupów, która zaspokaja potrzeby klientów poszukujących wysokiej jakości produktów fashion w najlepszych cenach, nawet do 80 procent taniej. Dzięki współpracy ze znanymi markami i projektantami, wielbiciele mody mają dostęp do starannie wyselekcjonowanej oferty odzieży damskiej, męskiej i dziecięcej i akcesoriów. Oferta sklepu obejmuje również różnorodny asortyment jak obuwie, torebki, skórzane dodatki czy biżuterię.
„Jednym z najważniejszych elementów strategii biznesowej marki BIG w Polsce jest dbanie o to, aby oferta naszych parków handlowych była wyjątkowo atrakcyjna, a klienci mieli dostęp do znanych, rozpoznawalnych marek, które wcześniej nie były dostępne w okolicy.
Takim przykładem jest otwarcie sklepu HalfPrice w parku BIG Ostróda, który oferuje artykuły topowych światowych marek w atrakcyjnych cenach stając się niezwykle popularnym brandem w naszym kraju. Dbamy nie tylko o klientów, ale także o najemców, którzy doceniają nasze podejście i chcą rosnąć z nami w naszych obiektach, tak jak Grupa CCC, która po otwarciu sklepu obuwniczego w parku BIG Ostróda, zdecydowała się na uruchomienie salonu multibrandu HalfPrice” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.
Sieć HalfPrice jest oparta na koncepcji sprzedażowej off-price, która gwarantuje wysoką jakość produktów w najlepszych cenach. Oferta sklepu obejmuje odzież, obuwie, dodatki do wnętrz, akcesoria sportowe, produkty dla zwierząt oraz przekąski z różnych zakątków świata. Ponadto w sklepach dostępny jest dział Luxury Brands, w którym można znaleźć wyjątkowe produkty od renomowanych domów mody i projektantów, takich jak m.in. Emporio Armani, Valentino, Etro, Chloe, Moschino.
PARTNER PORTALU
Z 25 tys. mkw. GLA
BIG Ostróda to największy park handlowy w regionie warmińsko-mazurskim o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajduje się wolnostojący market budowlany Castorama o powierzchni 9 tys. mkw. z funkcją „drive-thru”, supermarket sieci Biedronka oraz 23 sklepy w tym m.in. Jysk, New Yorker, Smyk, CCC, Sinsay, Cropp, House, Media Expert, Martes Sport, 4F, Komfort, Diverse, Rossmann, Douglas, Mountain Warehouse i wiele innych. BIG Ostróda to również ponad 700 bezpłatnych miejsc parkingowych.
Kompleks zlokalizowany jest przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta, bezpośrednio przy węźle dróg ekspresowych S7, łączącej Warszawę i Gdańsk oraz S16 prowadzącej do Olsztyna oraz Grudziądza.
Bezpośrednim zasięgiem BIG Ostróda obejmuje ponad 120 tys. mieszkańców. Oferta kierowana jest również do ponad 500 tys. turystów odwiedzających rocznie to miasto oraz do uczestników intensywnego ruchu tranzytowego na trasach S7 i S16.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z 100 000 mkw. GLA. w portfolio
BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, parki logistyczne, projekty biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.
Marka BIG obecna jest na polskim rynku od 2022 roku i aktualnie posiada pięć, w pełni skomercjalizowanych, parków handlowych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim i Ostródzie o łącznej powierzchni 100 000 mkw. GLA. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju.