14 listopada na powierzchni przekraczającej 187 mkw. został otwarty salon Rituals Cosmetics. To nie było jednak ostatnie otwarcie w Focus Park w Rybniku w tym miesiącu – ofertę centrum handlowego wzmocniła marka 4F Junior. W styczniu 2025 roku do grona najemców dołączy Żabka, która otworzy swój sklep o powierzchni 70 mkw.
4F Junior jest marką obecną na rynku od 2017 roku i działa w segmencie ubrań, akcesoriów i sprzętu sportowego dla dzieci i młodzieży. Jej właścicielem jest spółka OTCF prowadząca sieć ponad 350 sklepów detalicznych 4F w Polsce i ponad 40 za granicą. Marka jest również obecna w ponad 900 sklepach multibrandowych na całym świecie – łącznie prowadzi sprzedaż w 42 krajach świata.
„Marka 4F postanowiła otworzyć sekcję z produktami dla dzieci i młodzieży w lokalu o powierzchni prawie 200 m2. Znakiem rozpoznawczym jej produktów jest połączenie jakości, technologii, nowoczesnych materiałów i modnego wzornictwa” – wyjaśnia Sonia Kostecka, dyrektorka Focus Park w Rybniku.
Jakość 4F doceniają zarówno amatorzy jak i profesjonalni sportowcy – marka współpracuje z drużynami piłkarskiej Ekstraklasy, ubiera też koszykarzy, siatkarzy, narciarzy i biathlonistów. Dość powiedzieć, że aż sześć Komitetów Olimpijskich zdecydowało się na współpracę z 4F podczas ostatnich Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.
„W naszym centrum handlowym funkcjonuje już sklep 4F. Wydzielenie nowej przestrzeni na produkty przeznaczone wyłącznie dla dzieci i młodzieży przyniosło efekt w postaci większego i różnorodnego asortymentu produktów w tym segmencie” – mówi Olga Rutowicz, marketing managerka Focus Park.
PARTNER PORTALU
To już kolejne w ciągu ostatnich kilku miesięcy odświeżenie oferty w galerii Focus Park i nie ostatnie. Podpisana została umowa z największą w Polsce siecią sklepów spożywczych typu convenience czyli Żabką. W styczniu 2025 roku otworzy ona swój sklep na drugim poziomie Focus Park w lokalu o powierzchni 70 mkw.
Za komercjalizację obiektu odpowiada firma Apsys, zarządca Centrum Focus Park w Rybniku, właścicielem jest Union Investment Real Estate.
W portfolio ponad 800 000 mkw. GLA
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach.
Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.
Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu.