Komputronik stawia na rozwój poprzez omnichannel

Aż 74% konsumentów korzysta z dedykowanych aplikacji mobilnych, aby kupować elektronikę, a 76% używa ich do sprawdzania lub porównywania cen – wynika z badania firmy Komputronik S.A, przeprowadzonego na przełomie sierpnia i września br. Odpowiadając na te potrzeby Komputronik wprowadza własną aplikację zakupową, która ma zapewnić użytkownikom wygodę w dokonywaniu transakcji handlowych oraz dostęp do licznych okazji zakupowych i atrakcyjnych ofert.
Z raportu „Wykorzystywanie przez polskich konsumentów aplikacji zakupowych”, przygotowanego na zlecenie firmy Komputronik S.A., wynika, że elektronika to najczęściej wybierana przez użytkowników aplikacji mobilnych (62%) kategoria produktów o wysokiej wartości. Kluczowymi zaletami tego kanału sprzedaży są wygoda i szybkość dokonywania transakcji, co szczególnie doceniają entuzjaści nowych technologii.
Dla 80% użytkowników aplikacji zakupowych ważny jest prosty, intuicyjny interfejs, który ułatwia nawigację. Kolejnym istotnym czynnikiem jest personalizacja – aż 74% respondentów ceni możliwość dostosowania zakupów do swoich preferencji.
Co więcej, aż 60% konsumentów zwraca uwagę na możliwość przeglądania opinii innych klientów oraz dodawania własnych rekomendacji, co wzmacnia ich zaufanie do produktów i wspiera proces podejmowania decyzji zakupowych.
„Od pewnego czasu obserwujemy dynamiczny wzrost liczby użytkowników korzystających z naszego sklepu na urządzeniach mobilnych. Naturalną konsekwencją stało się uruchomienie dedykowanej aplikacji zakupowej, która jest natywna.
Oznacza to, że została zaprojektowana przez nasz zespół od podstaw, aby w pełni wykorzystać możliwości platform mobilnych. Dzięki temu możemy zaoferować nowoczesny, intuicyjny design, wysoką wydajność oraz dostęp do atrakcyjnych ofert.
Wierzymy, że klienci docenią zarówno wygodę zakupów mobilnych, jak i dodatkowe funkcje dostosowane do ich oczekiwań” – mówi Karolina Pietz-Drapińska, Marketing & Digital Development Director z Komputronik S.A.
Okazja dnia na zakup elektroniki w dedykowanej cenie promocyjnej
W aplikacji Komputronik czeka na klientów dostęp do licznych dodatkowych benefitów, takich jak darmowa dostawa bez żadnych ograniczeń, możliwość zakupu na raty 0% oraz wydłużone prawo zwrotu.
Jak przekonują twórcy, warto pobrać ją już teraz, nawet jeśli zakupy planowane są później, ponieważ to właśnie na niej Komputronik będzie udostępniał informacje o najbardziej unikalnych cenowo ofertach.
„Codziennie w naszej aplikacji, w ramach „Okazji Dnia”, dostępny jest jeden wybrany produkt, który oferujemy w dedykowanej cenie promocyjnej. To doskonała szansa, by nasi klienci zdobyli pożądany produkt w atrakcyjnych warunkach.
Zależy nam, aby aplikacja była jak najbardziej komfortowa dla jej użytkowników. Dlatego będziemy regularnie monitorować i analizować sposób jej użytkowania, by stale dostosowywać ją do ich potrzeb – zarówno pod kątem funkcji, możliwości, jak i oferty produktowej oraz usługowej” – mówi Karol Tokarski, dyrektor e-Commerce z Komputronik S.A.
Aplikacja Komputronik jest dostępna do bezpłatnego pobrania bezpośrednio w popularnych sklepach z aplikacjami: Google Play, iOS – App Store, AppGallery lub na stronie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter