Hebe kontynuuje ekspansję w Polsce i u południowych sąsiadów

21 listopada został otwarty sklep Hebe zlokalizowanego przy al. Solidarności 47 w Galerii Pestka w Poznaniu. To już kolejna lokalizacja Hebe w tym mieście. Marka kontynuuje też ekspansję w Czechach i 22 listopada br. uruchomiła swój trzeci sklep w tym kraju.

Hebe rozwija swoją sieć w Czechach. 15 listopada br. została tam otwarta trzecia drogeria sieci. Ponownie zlokalizowana jest w Pradze i mieści się w centrum handlowym Arkády Pankrác.

Poprzednie dwie drogerie Hebe zostały otwarte w grudniu 2023 r. Pierwsza z nich została otwarta w Galerii Harfa w Pradze, zaś druga mieści się w centrum handlowym Westfield Černý Most.

Sieć planuje otwarcie kolejnej placówki w Ostrawie.

17 października Hebe zadebiutowało na rynku słowackim i otworzyło swój pierwszy sklep w prestiżowym centrum handlowym Eurovea w sercu Bratysławy.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Promocje na otwarcie

Z okazji otwarcia drogerii Hebe w Galerii Pestka w Poznaniu na każdego klienta czeka bogaty asortyment, atrakcyjne promocje i oferty specjalne.

Klienci mają możliwość skorzystania z wyjątkowych okazji. Do 24 listopada obowiązywać będzie promocja „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki. Drugi produkt do -80%”. Promocja dotyczy takich marek, jak AA, Claresa, Pease, Nacomi, Eveline Cosmetics i wiele innych.

Natomiast do 12 grudnia obowiązywać będzie promocja „Zapachy do -60%”. W atrakcyjnych cenach będzie można kupić wodę perfumowaną męską Pepe Jeans Addictive For Him w cenie 99,99 zł (cena regularna 169,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 169,99 zł) i wodę perfumowaną damską Scalpers Her The Wild Flowers w cenie 59,99 zł (cena regularna 149,99 zł, najniższa cena z 30 dni przed obniżką 149,99 zł) i wiele innych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

To nie wszystko, co Hebe przygotowało dla odwiedzających. Do 24 listopada na klientów czekać będą inne wyjątkowe promocje, takie jak akcja Miksuj dowolnie w ramach jednej marki. Drugi produkt do -60%” obejmująca wszystkie produkty marek taft, Gliss, SVR, Palette, Oillan, Cetaphil, Bandi i wiele innych.

Również do 24 listopada obowiązywać będzie promocja „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki. 1+1 za 1 zł”. W atrakcyjnych cenach będzie można kupić produkty marek Gosh Copenhagen, Ava Laboratorium i adidas. Dodatkowo można będzie nabyć produkty w niskiej cenie, takie jak płyn do higieny jamy ustnej Dentix Multi Care w cenie 4,99 zł, krem do twarzy, ciała i rąk męski Nivea Men Creme za 8,99 zł oraz płyn do kąpieli Luksja Muffin.

Z okazji otwarcia nowego sklepu Hebe każdy klient, który w dniach od 21 do 25 listopada zrobi zakupy za min. 80 zł otrzyma kupon o wartości 20 zł na kolejne zakupy. Kupon rabatowy będzie można zrealizować w dniach od 22 do 30 listopada 2024 roku. Akcja promocyjna obowiązuje wyłącznie w nowo otwartym sklepie Hebe w Poznaniu.

Plany dalszej ekspansji

Hebe będzie w dalszym ciągu skupiać swoją strategię rozwoju na kanale e-commerce, który jest jednocześnie podstawą jego internacjonalizacji. Rozwój sieci sklepów w Polsce zakłada otwarcie w ciągu całego roku ok. 30 nowych lokalizacji.

Hebe zwiększyło sprzedaż o 20,6% w okresie 9 miesięcy (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 11%. W euro, sprzedaż osiągnęła 422 mln, 28,3% powyżej 9M 23. W III kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 18,3%, rejestrując LFL na poziomie 8,5%. W euro sprzedaż wyniosła 150 mln, o 24,4% więcej niż w III kwartale.

Marka w dalszym ciągu radził sobie dobrze, zarówno w sklepie, jak i w handlu elektronicznym,
co jest kluczowym czynnikiem wzrostu i stanowi ok. 19% całkowitej sprzedaży.

EBITDA wzrosła o 31,2% (+23,4% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła do 8,3% (8,2% w 9M 23). Hebe otworzyło 27 sklepów na rynku polskim, kończąc okres z liczbą 368 sklepów w Polsce i dwoma w Czechach.

Jeromino Martins rozwija sieć Hebe

Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.

Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.