Firma Nhood i rumuńska sieć restauracji Spartan nawiązały współpracę. Jej celem jest wsparcie w procesie wejścia marki Spartan na polski rynek, a także otwarcie nowych restauracji w Hiszpanii. Obecnie sieć ma 70 lokalizacji w Rumunii i jedną restaurację w Castellon w Hiszpanii.
Sieć Spartan znana jest z nowoczesnego podejścia do kuchni greckiej. Działając w segmencie szybkiej obsługi (QSR) oferuje alternatywę dla tradycyjnych fast foodów.
Firma Nhood będzie pełniła rolę konsultanta ds. ekspansji franczyzowej marki Spartan na rynkach polskim i hiszpańskim w zakresie poszukiwania i doradztwa przy wyborze partnerów franczyzowych zarówno w Polsce jak i w Hiszpanii. Nhood będzie także odpowiedzialny za pozyskiwanie lokalizacji dla nowych restauracji Spartan.
Polska i Hiszpania, za które to rynki będzie odpowiadał Nhood, mają odmienne tradycje kulinarne i różną charakterystykę rynku Food & Beverage, jednak łączy je to, że segment QSR, w którym działa Spartan, odnotowuje wzrosty, co stwarza rumuńskiej firmie długoterminową szansę rozwoju.
„Cieszymy się z nawiązania współpracy siecią Spartan, która postanowiła zaufać naszym usługom w obszarze, który dynamicznie rozwijamy. To dla nas niezwykle ważny krok w kierunku dalszej dywersyfikacji naszych usług, który potwierdza również nasze kompetencje oraz zaangażowanie w dostarczanie rozwiązań najwyższej jakości.
PARTNER PORTALU
Naszym priorytetem jest budowanie długotrwałych relacji opartych na wspólnych wartościach i zrozumieniu potrzeb klientów. Branża gastronomiczna to wymagający rynek, a fakt, że nasz nowy partner zaufał nam, utwierdza nas w przekonaniu, że kierunek rozwoju, który obraliśmy, przynosi efekty” – mówi Ada Walentek, Head of Market, Head of PAS w Nhood Services Poland.
„Doświadczenie zespołów Nhood daje nam możliwość oferowania naszym klientom szerokiego wachlarza usług. Zaangażowanie w obiekty w całej Polsce, znajomość rynków lokalnych oraz relacje z wiodącymi właścicielami obiektów handlowych pomagają nam w dostarczaniu efektywnych i zakończonych sukcesem usług z zakresu reprezentacji najemców.
Ważne jest dla nasz również, że dzięki poszerzaniu portfela naszych klientów kontrybuujemy do wzmocnienia oferty centrów handlowych w Polsce i pozostałych rynkach” – mówi Anna Wysocka, New Business Development Director w Nhood Services Poland.
Specjalistyczna wiedza zespołów Nhood w zarządzaniu złożonymi projektami w branży nieruchomości, a także rozbudowana sieć lokalnych i międzynarodowych partnerów gwarantuje, że rozwój restauracji Spartan odbędzie się sprawnie, z uwzględnieniem specyfiki każdego z rynków.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Nhood Services Poland zarządza 25 centrami handlowymi
Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje.
Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan.
Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej.
Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.