Polska marka Elementy otwiera swój nowy butik w Gdyni, w Galerii Klif. Po Warszawie i Poznaniu przyszedł czas na Trójmiasto. Nowa lokalizacja to nie tylko okazja, by poznać najnowszą kolekcję, ale także by doświadczyć filozofii marki na żywo – w przestrzeni, która łączy minimalizm, elegancję i funkcjonalność.
Nowa lokalizacja w Galerii Klif to przestronny butik, który wyróżnia się minimalistycznym, ale eleganckim wystrojem. Jasne, industrialne wnętrze, z drewnianymi akcentami i metalowymi detalami, podkreśla charakter kolekcji, skupiając uwagę na najwyższej jakości produktach. Elementy to miejsce, w którym klienci mogą poczuć się wyjątkowo i odkryć produkty stworzone z pasją i dbałością o każdy szczegół.
„Gdynia to idealne miejsce na kolejny butik naszej marki – zbudowane w duchu modernizmu, dynamiczne, pełne energii miasto, w którym nasi klienci będą mogli doświadczyć marki Elementy w nowy sposób.
Otwierając nasz butik, chcemy dostarczyć także doświadczenie, które będzie spójne z naszym podejściem do jakości i stylu.
Każdy detal w naszym sklepie, od wnętrza po asortyment, jest starannie przemyślany, by klienci czuli się u nas jak w miejscu stworzonym specjalnie dla nich” – mówi Bartosz Ladra, CEO marki Elementy.
PARTNER PORTALU
„Butik Elementy doskonale pasuje do naszej wizji Galerii Klif – miejsca, które łączy modę, sztukę i design. Jesteśmy pewni, że marka przyciągnie wielu nowych klientów i stanie się atrakcyjną częścią oferty naszej galerii” – mówi Beata Górska, Marketing Manager Galerii Klif.
„Klif Design Days”
Od czerwca do października w Galerii Klif w Gdyni odbyły się trzy edycje targów polskich marek pod nazwą „Klif Design Days”. Wydarzenie zgromadziło 73 wystawców z całej Polski, których ofertę doceniło ponad 60 tysięcy odwiedzających klientów.
Targi „Klif Design Days” miały miejsce w trzech edycjach: czerwcowej, sierpniowej oraz październikowej, z każdą trwającą pięć dni. W tegorocznych edycjach udział wzięło aż 73 wystawców z całego kraju.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Siła synergii Marketingu i Leasingu
Współpraca leasingowa z marką Elementy została zainicjowana podczas targów polskich marek Klif Design Days, organizowanych w czerwcu przez Galerię Klif. Marka, jako jeden z wystawców, odniosła sukces podczas wydarzenia, co skłoniło ją do podpisania długoterminowej umowy z Galerią Klif.
Kolejny uczestnik targów, trójmiejski sklep z niszową odzieżą dla kobiet BALTIC BIRD, również postanowił nawiązać współpracę. Po udziale w sierpniowej edycji Klif Design Days, otworzy swój pop-up w Galerii już na Black Friday.