27 listopada swoje podwoje dla klientów otworzyły kolejne cztery sklepy ALDI – w czterech różnych województwach. Po raz pierwszy sieć pojawiła się w Nowym Targu i Kowalach, natomiast w Gorzowie Wielkopolskim i Koninie uruchomiła swoje drugie placówki. Powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1000 mkw. Łącznie ALDI posiada już 344 sklepy w całej Polsce.
Za sprawą nowych otwarć liczba placówek ALDI w województwie małopolskim wyniesie 17, w województwie wielkopolskim – 33, a w województwie lubuskim – 13. Sklep w Kowalach będzie natomiast 23 placówką w województwie pomorskim. Łącznie z najnowszymi otwarciami ALDI uruchomiło w tym roku już 36 nowych sklepów.
„Wierzymy, że nasze najnowsze placówki szybko zyskają grono swoich stałych klientów, którzy odnajdą w naszej ofercie swoje nowe ulubione produkty. ALDI gwarantuje nie tylko wysoką jakość w niskiej cenie, ale również szybkie i wygodne zakupy – potwierdza to np. niezależne badanie Webankieta, w ramach którego przenalizowano blisko 170 tysięcy opinii klientów i klientek największych sieci spożywczych w kraju.
ALDI osiągnęło najlepsze pozycje w takich kategoriach jak np. organizacja i układ sklepu czy kolejki i czas oczekiwania. Takie wyniki bardzo cieszą i potwierdzają, że wdrażany przez nas koncept odpowiada potrzebom klientów” – mówi Dariusz Kujaczyński, Kierownik Sprzedaży ALDI w Polsce.
Promocje na otwarcie
PARTNER PORTALU
Na osoby odwiedzające nowe sklepy ALDI przygotowało atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. W dniu otwarcia sklepu klienci mogą również skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI, takich jak np. sery, wędliny czy szeroki wybór słodyczy, natomiast w kolejnych tygodniach funkcjonowania sklepu klienci mogą zdobyć bony zakupowe o łącznej wartości 100 zł.
W nowym koncepcie
Powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1000 mkw. Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.
Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czeka również komfortowy parking. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z ponad 300. sklepami
ALDI w Polsce posiada ponad 300 sklepów i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie.
Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.
Edytuj