29 listopada został otwarta drogeria Hebe zlokalizowana przy ul. Gdańskiej 108 w Parku Handlowym w Gnieźnie. Dzień wcześniej, 28 listopada, został zaś otwarty sklep w Vendo Park przy ul. Polickiej 11 w Szczecinie. To już kolejna lokalizacja Hebe w tym mieście.
Z tej okazji otwarć Hebe przygotowało dla klientów bogaty asortyment produktów pielęgnacyjnych, kosmetycznych oraz zapachów, a także szereg wyjątkowych promocji i limitowanych ofert, dostosowanych do indywidualnych potrzeb.
Promocje na otwarcie w Gnieźnie
Klienci mają możliwość skorzystania z wyjątkowych okazji. Do 30 listopada br. obowiązuje promocja „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki. Drugi produkt do -80%”. Oferta dotyczy marek takich jak m.in. L’Oréal Paris, Nivea, Eveline, Nacomi, Maybelline New York, Syoss i wiele innych.
Aż do 18 grudnia br. trwa wyjątkowa promocja „Zapachy do -60%”, która stanowi świetną okazję dla wszystkich miłośników kultowych zapachów. W ofercie znajdą się m.in. damska woda perfumowana Hollister Feelin’ Free 100 ml w cenie 119,99 zł (cena regularna 179,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką 179,99 zł) oraz męska woda perfumowana Karl Lagerfeld Hamburg Alster 100 ml dostępna za 139,99 zł (cena regularna 219,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką: 219,99 zł).
PARTNER PORTALU
Ponadto, do 30 listopada na klientów Hebe czeka również unikalna oferta „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki. Drugi produkt do -60%”, obejmująca szeroką gamę produktów autorskiej linii Hebe Collection, która zawiera starannie dobrane kosmetyki makijażowe. Dodatkowo do 30 listopada trwa także promocja „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki. 1+1 za 1 zł”, dzięki której drugi produkt marek, takich jak Bourjois Paris, Gosh, Bielenda czy Cleanic, dostępny będzie za symboliczną złotówkę.
Z okazji otwarcia nowego sklepu Hebe każdy klient, który w dniach od 29 listopada do 3 grudnia zrobi zakupy za min. 80 zł, otrzyma kupon o wartości 20 zł do zrealizowania w dniach 30 listopada – 7 grudnia 2024 roku. Akcja promocyjna obowiązuje wyłącznie w nowo otwartym sklepie Hebe w Gnieźnie.
Atrakcje dla klientów w Szczecinie
Klienci nowo otwartego sklepu w Szczecinie mają możliwość skorzystania z wyjątkowych ofert. Do 30 listopada br. obowiązuje promocja „Miksuj dowolnie w ramach jednej marki. Drugi produkt do -80%”. Oferta dotyczy renomowanych marek takich jak m.in. L’Oréal Paris, Eveline, Nacomi, Maybelline New York i wiele innych.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Aż do 18 grudnia br. obowiązuje promocja „Zapachy do -60%”. To wyjątkowa okazja dla wszystkich entuzjastów kultowych zapachów, by zaopatrzyć się w prestiżowe wody perfumowane, w tym damską Tous Love Me Silver 30 ml w cenie 119,99 zł (cena regularna 199,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką 199,99 zł) oraz męską Karl Lagerfeld Hamburg Alster 100 ml dostępną za 139,99 zł (cena regularna 219,99 zł; najniższa cena z 30 dni przed obniżką 219,99 zł), a także szereg innych doskonałych kompozycji od wiodących marek.
Z okazji otwarcia nowego sklepu Hebe każdy klient, który w dniach od 28 listopada do 2 grudnia zrobi zakupy za min. 80 zł, otrzyma kupon o wartości 20 zł do zrealizowania w dniach 29 listopada – 7 grudnia 2024 roku. Akcja promocyjna obowiązuje wyłącznie w nowo otwartym sklepie Hebe w Szczecinie.
Plany dalszej ekspansji
Hebe będzie w dalszym ciągu skupiać swoją strategię rozwoju na kanale e-commerce, który jest jednocześnie podstawą jego internacjonalizacji. Rozwój sieci sklepów w Polsce zakłada otwarcie w ciągu całego roku ok. 30 nowych lokalizacji.
Hebe zwiększyło sprzedaż o 20,6% w okresie 9 miesięcy (w walucie lokalnej), przy LFL na poziomie 11%. W euro, sprzedaż osiągnęła 422 mln, 28,3% powyżej 9M 23. W III kwartale sprzedaż w walucie lokalnej wzrosła o 18,3%, rejestrując LFL na poziomie 8,5%. W euro sprzedaż wyniosła 150 mln, o 24,4% więcej niż w III kwartale.
Marka w dalszym ciągu radził sobie dobrze, zarówno w sklepie, jak i w handlu elektronicznym,
co jest kluczowym czynnikiem wzrostu i stanowi ok. 19% całkowitej sprzedaży.
EBITDA wzrosła o 31,2% (+23,4% w walucie lokalnej), a odpowiednia marża wzrosła do 8,3% (8,2% w 9M 23). Hebe otworzyło 27 sklepów na rynku polskim, kończąc okres z liczbą 368 sklepów w Polsce i dwoma w Czechach.
Jeromino Martins rozwija sieć Hebe
Jeronimo Martins Drogerie i Farmacja jest właścicielem sieci drogerii Hebe rozwijanych w Polsce od 2011 r. w ramach projektu biznesowego Grupy Jeronimo Martins w Polsce. Koncepcja drogerii opiera się na połączeniu wysokiej jakości obsługi z ofertą produktów zawsze w niskiej cenie. Unikalny wystrój wnętrza, spójna wizualizacja i komfort zakupów są jednym z czynników wyróżniających Hebe. W kolejnych latach JMDiF planuje dalszy rozwój w oparciu o dotychczasowe doświadczenia z rynku drogeryjnego i farmaceutycznego.
Hebe to sieć oferująca starannie wyselekcjonowany, różnorodny asortyment oraz produkty dostępne na wyłączność, m.in. marek Gosh, Hean czy Karl Lagerfeld. Hebe posiada bogatą ofertę kosmetyków naturalnych, koreańskich, dermo oraz profesjonalnych, a także szeroki wybór wysokiej jakości produktów do makijażu i akcesoriów, m.in. Hebe Professional.