Sieć Woolworth powiększyła się o kolejną lokalizacje w Polsce. 28 listopada został otwarty sklep w Ostrowie Wielkopolskim. Ma powierzchnię sprzedaży ponad 910 metrów kwadratowych. Jest to 38. sklep sieci w Polsce
Nowa placówka mieści się przy ulicy Edwarda Serwańskiego 2 w Ostrowie Wielkopolskim. Na powierzchni sprzedaży ponad 910 metrów kwadratowych czeka na klientów szeroki asortyment produktów.
Sieć w liczy w Polsce obecnie 38 sklepów. Można je spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.
Przed końcem roku planowane są otwarcia kolejnych sklepów sieci. Z okazji otwarci na klientów w nowych sklepach czekają specjalne promocje.
Planowane otwarcia to: Świdnica ul. Przemysłowa, otwarcie 30. listopad 2024, Ostróda ul. Składowa 2, otwarcie 5. grudzień 2024, Zabrze: ul. Mielżyńskiego, otwarcie 5. grudzień 2024, Bielsko-Biała: ul. Warszawska 186, otwarcie 5. grudzień 2024, Jelenia Góra: aleja Jana Pawła II 17, otwarcie 5. grudzień 2024, Rzeszów: ul Pułkownika Leopolda Lisa-Kuli 19, otwarcie 12. grudzień 2024, Chojnice: ul. Podmiejska 2a, otwarcie 13. grudzień 2024 oraz Radom: ul. Bolesława Chrobrego 1, otwarcie 19. grudzień 2024.
PARTNER PORTALU
21 listopada zostały otwarte dwie, nowa placówki o powierzchni sprzedaży ponad 800 metrów kwadratowych, które zlokalizowane są w Garwolinie i Mikołowie.
30 października sieć Woolworth otworzyła swój sklep w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 159b. Na klientów czeka szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 815 metrów kwadratowych.
W październiku sieć otworzyła sklep sieci w Sosnowcu przy ulicy Mikołajczyka 2C. Jego powierzchnia sprzedaży to ponad 850 metrów kwadratowych.
Placówka sieci Woolworth w Sosnowcu jest pierwszym w Zagłębiu Dąbrowskim. Lokalizacja sklepu w Sosnowcu, to strategiczny krok, mający na celu przyciągnięcie zarówno mieszkańców z okolicznych miast.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z bogatą ofertą
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.