BIG Ostróda z pierwszym sklepem Super-Pharm w regionie

W BIG Ostróda wynajęto ostatnią wolną powierzchnię. Do grona najemców dołączyła sieć Super-Pharm, która na powierzchni powierzchnią 550 mkw. otworzyła pierwszy w regionie koncept łączący aptekę, drogerię i perfumerię.

Otwarcie Super-Pharm w parku BIG Ostróda miało miejsce 29 listopada. Lokal dysponuje powierzchnią 550 mkw.

„Po raz kolejny udało nam się zrealizować strategiczny cel i rozpocząć współpracę z marką, która debiutuje na lokalnym rynku. Tym razem jest to pierwszy w regionie warmińsko-mazurskim koncept sieci Super-Pharm.

Cieszymy się, że tak rozpoznawalne brandy, jak Super-Pharm, dołączają do grona najemców parku BIG Ostróda. Szeroka oferta produktowa Super-Pharm z pewnością spełni oczekiwania klientów.

Nasza inwestycja cieszy się dużym zainteresowaniem zarówno najemców, jak i klientów. Jako marka BIG będziemy nadal dbać o to, aby nasze parki handlowe wyróżniały się wyjątkowo atrakcyjną ofertą” – mówi Eran Levy, BIG Poland CEO.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Super-Pharm to unikatowe połączenie apteki, drogerii oraz perfumerii. Tym co wyróżnia markę są doświadczeni konsultanci, którzy oferują profesjonalne porady w zakresie zdrowia, urody, makijażu i pielęgnacji. Wyjątkowy jest także sam asortyment, ponieważ Super-Pharm oferuje szeroki wybór markowych kosmetyków i dermo kosmetyków do kompleksowej pielęgnacji twarzy i ciała oraz specjalistycznych kosmetyków dla dzieci i niemowląt.

Z 25 tys. mkw. GLA.

BIG Ostróda to największy park handlowy w regionie warmińsko-mazurskim o łącznej powierzchni 25 tys. mkw. GLA. W obiekcie znajduje się wolnostojący market budowlany Castorama o powierzchni 9 tys. mkw. z funkcją „drive-thru”, supermarket sieci Biedronka oraz 23 sklepy w tym m.in. HalfPrice, Jysk, New Yorker, Smyk, CCC, Sinsay, Cropp, House, Media Expert, Martes Sport, 4F, Komfort, Diverse, Rossmann, Douglas, Mountain Warehouse i wiele innych.

BIG Ostróda to również ponad 700 bezpłatnych miejsc parkingowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kompleks zlokalizowany jest przy głównej drodze wjazdowej do centrum miasta, bezpośrednio przy węźle dróg ekspresowych S7, łączącej Warszawę i Gdańsk oraz S16 prowadzącej do Olsztyna oraz Grudziądza. Bezpośrednim zasięgiem BIG Ostróda obejmuje ponad 120 tys. mieszkańców. Oferta kierowana jest również do ponad 500 tys. turystów odwiedzających rocznie to miasto oraz do uczestników intensywnego ruchu tranzytowego na trasach S7 i S16.

Z 100 000 mkw. GLA. w portfolio

BIG Poland jest częścią międzynarodowej grupy BIG Shopping Centers, założonej w 1994 roku w Izraelu przez Yehudę Neftali, koncentrującej się na rozwoju, obsłudze i inwestowaniu w parki handlowe, centra handlowe, parki logistyczne, projekty biurowe, mieszkaniowe i energię odnawialną. Firma działa w Izraelu, Serbii, Czarnogórze, Rumunii, Czechach i Polsce.

Marka BIG obecna jest na polskim rynku od 2022 roku i aktualnie posiada pięć, w pełni skomercjalizowanych, parków handlowych w Łubnej pod Warszawą, Lubinie, Andrychowie, Gorzowie Wielkopolskim i Ostródzie o łącznej powierzchni 100 000 mkw. GLA. BIG Poland konsekwentnie realizuje ambitny plan rozwoju w Polsce, prowadząc szereg projektów związanych z planowaniem otwarć nowych inwestycji handlowych pod marką BIG w całym kraju.