17 listopada 2024 roku marka Kappahl powróciła do Aleja Bielany, otwierając nowy, przestronny sklep o powierzchni całkowitej 798 mkw. Jest to drugi sklep Kappahl we Wrocławiu, a trzeci punkt sprzedaży Kappahl Group w stolicy Dolnego Śląska, licząc salon Newbie.
Nowy sklep w Aleja Bielany to kolejny krok w umacnianiu obecności marki na polskim rynku oraz w dostarczaniu wyjątkowych doświadczeń zakupowych klientom z regionu.
Powrót do Aleja Bielany po wielu latach nieobecności był dla marki szczególnym wydarzeniem. Centrum handlowe, które przeszło znaczną rozbudowę, stało się jedną z najbardziej atrakcyjnych lokalizacji handlowych w regionie, oferując szeroką gamę usług i doskonałe warunki dla odwiedzających. W dniu otwarcia sklep Kappahl przyciągnął wielu nowych klientów, jak i lojalnych miłośników marki.
Nowo otwarty sklep Kappahl w Aleja Bielany oferuje szeroką gamę produktów, w tym odzież damską, męską, dziecięcą, a także kolekcje marek Newbie i kay/day.
Wnętrze zaprojektowane w nowoczesnym stylu łączy estetykę z funkcjonalnością, zapewniając komfortową ścieżkę zakupową. Naturalne materiały, przytulne przymierzalnie oraz przemyślana organizacja przestrzeni sprawiają, że zakupy w Kappahl są przyjemnym i inspirującym doświadczeniem.
PARTNER PORTALU
„Jesteśmy niezwykle podekscytowani powrotem do Aleja Bielany i otwarciem nowego sklepu w tej dynamicznie rozwijającej się lokalizacji. To dla nas ważny krok, dzięki któremu możemy być jeszcze bliżej naszych klientów, oferując szeroką gamę modnych produktów oraz komfortowe warunki zakupów” – mówi Piotr Mierzwa, Expansion Manager w Kappahl Poland.
Sklep w Aleja Bielany powitał klientów w wyjątkowym momencie – wraz z rozpoczęciem świątecznej kampanii Kappahl. Atmosfera sklepu, pełna inspirujących stylizacji na świąteczne spotkania i prezenty, idealnie wprowadza w nastrój nadchodzącego sezonu.
„Cieszymy się, że możemy przywitać naszych klientów w nowym sklepie właśnie teraz, w okresie przedświątecznym. Nasze kolekcje zostały stworzone z myślą o spełnianiu oczekiwań zarówno stałych klientów, jak i tych, którzy dopiero odkrywają naszą markę. Wierzymy, że dzięki unikatowej ofercie oraz przemyślanemu designowi sklepu każdy znajdzie coś dla siebie” – podkreśla Wirginia Gruszczyńska-Buchta, Marketing & E-Com Manager w Kappahl.
Nowy sklep w Aleja Bielany jest kolejnym punktem na mapie Wrocławia, obok salonów w Magnolia Park i Wroclavii. Wraz z tym otwarciem marka Kappahl kontynuuje rozwój w Polsce, oferując klientom wygodne lokalizacje, szeroką ofertę modową oraz wyjątkowe doświadczenia zakupowe.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z blisko 360. sklepami
Założona w 1953 roku w Mölndal, na południu Szwecji, Kappahl Group jest wiodącą siecią odzieżową w krajach skandynawskich i jedną z czołowych w Europie Północnej.
Marka posiada blisko 360 sklepów stacjonarnych w Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Wielkiej Brytanii oraz rozbudowaną platformę e-commerce.