Marka biżuteryjna TOUS wybrała Polskę na lokalizację trzeciego na świecie salonu marki zaprojektowanego w koncepcie EVOLUTION. To ogromne wyróżnienie pokazujące, że nasz kraj wyznacza trendy i odgrywa kluczową rolę w rozwoju marki. Salon o powierzchni ponad 90 mkw. zostanie otwarty 5 grudnia 2024 w Galerii Krakowskiej na poziomie 0.
Polska jest dla marki TOUS jednym z trzech najważniejszych biznesowo rynków na świecie, a Galeria Krakowska jest jedną z topowych lokalizacji w kraju. Otwarcie w Krakowie wpisuje się w strategię inwestycyjną marki dla kluczowych rynków, jakim jest Polska.
We współpracy z partnerami z Galerii Krakowskiej udało się sfinalizować wybór odpowiedniej lokalizacji, w której wszystkie wymagania logistyczno-techniczne nowego konceptu marki są spełnione. Dodatkowo, bliska współpraca marki z polskimi podwykonawcami pozwala na wsparcie lokalnego biznesu, jak też pozytywnie wpływa na ograniczenie śladu węglowego.
“To niezwykłe wyróżnienie dla polskiego oddziału być jednym z najważniejszych biznesowych rynków dla firmy TOUS na świecie. Kluczowe rynki dla marki to Hiszpania, Meksyk, Portugalia, czy USA, a jednak to właśnie u nas w Krakowie mamy przyjemność zaprezentować Polskim Klientom najnowszą odsłonę marki TOUS w postaci innowacyjnego konceptu EVOLUTION.
To nowa era marki TOUS: na ponad 90 mkw. powierzchni łączymy 100-letnią tradycję hiszpańskiego rzemiosła z nowoczesnym Customer Experience, w tym unikalną ekspozycją produktów, prezentacją wszystkich najnowszych kolekcji marki oraz specjalnej linii TOUS Atelier.
PARTNER PORTALU
Wszystko po to, by najnowsze trendy ze świata modowej biżuterii, zegarków i akcesoriów TOUS były dostępne również dla naszych polskich Klientów”- mówi Artur Garnczarek, Dyrektor Zarządzający marką TOUS na Europę Środkową i Bliski Wschód.
Koncept EVOLUTION : brand experience na miarę nowych czasów
Rynek retail nie znosi stagnacji, stąd dynamiczny plan rozwoju i wdrażania nowych rozwiązań w sklepach stacjonarnych TOUS. Koncept EVOLUTION to zmiany w zakresie materiałów wykończeniowych, sposobu prezentacji biżuterii oraz widoczne odniesienia do historii marki.
Kolorystyka wnętrza pozostaje utrzymana w bieli i szarości, jednak przestrzeń uzupełnia stal szczotkowana, która dodaje wnętrzu mocnej stabilnej formy. Lekkości dodaje subtelne oświetlenie skupione na samym produkcie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W połączeniu z hiszpańskimi akcentami jak gres czy ceramiczne kafle, całość tworzy niezwykle ciekawą mieszankę tradycji i nowoczesności, tak istotnych dla ekspresji DNA marki.
Na ponad 90 mkw. dostępny będzie cały asortyment; od biżuterii i zegarków, po mniejsze i większe akcesoria z szerokim wyborem torebek. Nowością będzie specjalna ekskluzywna strefa Atelier, czyli limitowana kolekcja biżuterii premium, jak dotąd dostępna w zaledwie sześciu lokalizacjach w całej Polsce. Firma ma w planach rozszerzyć ofertę Atelier w 2025 r. o kolejne dwie lokalizacje, w bardzo selektywnie wybranych salonach w kraju.
Pop-up Casa TOUS w starej przestrzeni sklepu do końca grudnia
Nowy salon marki TOUS w Galerii Krakowskiej otwarty będzie od 5 grudnia na poziomie 0, a poprzednia przestrzeń sklepu na 2 piętrze zostanie przemieniona w specjalny pop-up CASA TOUS BEAR.
Fani misia TOUS będą mogli nie tylko zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia z ulubionym symbolem marki w wersji maxi, ale także do końca grudnia marka planuje tam szereg atrakcji między innymi usługa wykonania złotych, permanentnych bransoletek (po raz pierwszy w TOUS!), niespodzianki ukryte w kalendarzu adwentowym oraz personalizowana stacja kartek świątecznych.
W portfolio ponad 600 sklepów
TOUS to marka biżuterii, z którą kreatywność i autoekspresja nabierają blasku. Obecna w 40 krajach marka posiada ponad 600 sklepów, a jej obroty w 2023 roku wyniosły 477M€.
Siłą napędową przedsiębiorstwa są 4 tysiące pracowników, którzy razem tworzą TOUS zgodnie z misją marki: „Wymyślamy, nakreślamy i budujemy nasz własny świat przy użyciu rąk i serc. Świat, który wzbudza radość, entuzjazm i pasję, i który poprawia samopoczucie”. Misję marki podsumowuje sześć słów: „We craft a world of joy”.
Ten sam cel przyświeca działaniom społecznym firmy, która angażuje się w ochronę środowiska i rzemiosła poprzez tworzenie miejsc pracy branży jubilerskiej oraz szkolenia w utworzonej w 2018 roku Szkole Biżuterii i Rzemiosła TOUS (ETJOA).