EPP: King Cross Marcelin wzmacnia ofertę mody dla mężczyzn

Należący do EPP King Cross Marcelin znacząco poszerzył ofertę handlową. Do grona najemców dołączyła marka Recman. Klienci mogą skorzystać z asortymentu polskiej marki odzieżowej w salonie marki znajdującym się na poziomie zero.

Od początku roku w poznańskim centrum handlowym podpisano umowy z dziesięcioma nowymi najemcami, w tym z marką Recman. Ponadto na przedłużenie współpracy zdecydowało się dwadzieścia marek dotychczas obecnych w obiekcie.

Łączna powierzchnia objęta umowami i przedłużeniami wynosi ponad 4 000 mkw.

„W ostatnich miesiącach do oferty naszego obiektu dołączyło wiele nowych marek, które doskonale wpisują się w zróżnicowane potrzeby klientów.

W rezultacie powierzchnia King Cross Marcelin jest wynajęta w 100% co, na nasyconym rynku poznańskim, jest znaczącym osiągnięciem. Świadczy to o silnej pozycji naszego centrum handlowego, którą cenią nasi nowi i dotychczasowi najemcy” – powiedziała Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Polska marka odzieży męskiej

Na poziomie zero klienci mogą zrobić zakupy w salonie Recman. Marka to wzór nowoczesnej elegancji. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej.

Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów angażujących się w prace nad poszczególnymi kolekcjami. Flagowym wyrobem marki Recman są garnitury oraz marynarki wytwarzane w Polsce z najwyższej jakości tkanin i dodatków.

Asortyment zawiera również m.in. płaszcze i kurtki, koszule, spodnie, swetry, koszulki polo, obuwie oraz stylowe akcesoria, a wśród nich m.in. paski i galanterię skórzaną, szeroki wybór krawatów, much oraz poszetek, a także zmysłowe perfumy i prawidła z drewna cedrowego. Kolekcje charakteryzuje staranność wykonania każdego garnituru, koszuli czy marynarki, w których nabywca nie tylko podkreśla swój elegancki wygląd, ale przede wszystkim czuje się komfortowo i swobodnie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie, ubierając tym samym najlepszych polskich zawodników. W 2016 roku Recman został Partnerem Generalnym Polskiego Związku Tenisowego.

Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w kilkudziesięciu miastach na terenie całej Polski.

Z około 120. sklepami

King Cross Marcelin powstało jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Poznaniu. Zlokalizowane jest w zachodniej części miasta. W obiekcie znajduje się około 120 sklepów z różnych segmentów – mody, sportu, multimediów, biżuterii, czy drogerii.

Do dyspozycji klientów są m.in. hipermarket Auchan, H&M, House, Cropp, Medicine, MOHITO, New Yorker, Sinsay, CCC, 4F, MediaMarkt, Empik, Apart, Sephora oraz Rossmann.

Klienci mogą spędzić czas także w Gravitacji, największym centrum rozrywki w Wielkopolsce, skorzystać oferty gastronomicznej, m.in. restauracji SPHINX, Kuchnia Marché, McDonald’s, KFC, kawiarni Starbucks oraz szeregu usług: szewca, krawca, pralni, myjni samochodowej oraz poczty. Centrum oferuje parking na 2000 miejsc.

35 zarządzanych projektów

EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA).

Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych.

Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.

EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu