Należący do EPP King Cross Marcelin znacząco poszerzył ofertę handlową. Do grona najemców dołączyła marka Recman. Klienci mogą skorzystać z asortymentu polskiej marki odzieżowej w salonie marki znajdującym się na poziomie zero.
Od początku roku w poznańskim centrum handlowym podpisano umowy z dziesięcioma nowymi najemcami, w tym z marką Recman. Ponadto na przedłużenie współpracy zdecydowało się dwadzieścia marek dotychczas obecnych w obiekcie.
Łączna powierzchnia objęta umowami i przedłużeniami wynosi ponad 4 000 mkw.
„W ostatnich miesiącach do oferty naszego obiektu dołączyło wiele nowych marek, które doskonale wpisują się w zróżnicowane potrzeby klientów.
W rezultacie powierzchnia King Cross Marcelin jest wynajęta w 100% co, na nasyconym rynku poznańskim, jest znaczącym osiągnięciem. Świadczy to o silnej pozycji naszego centrum handlowego, którą cenią nasi nowi i dotychczasowi najemcy” – powiedziała Joanna Dudzic, Asset Manager w EPP.
PARTNER PORTALU
Polska marka odzieży męskiej
Na poziomie zero klienci mogą zrobić zakupy w salonie Recman. Marka to wzór nowoczesnej elegancji. Koncepcja marki narodziła się w 1986 roku, kiedy powstał rodzinny zakład krawiecki specjalizujący się w szyciu odzieży męskiej.
Dynamiczny rozwój firmy spowodował, że obecnie zespół liczy kilkuset doświadczonych ekspertów angażujących się w prace nad poszczególnymi kolekcjami. Flagowym wyrobem marki Recman są garnitury oraz marynarki wytwarzane w Polsce z najwyższej jakości tkanin i dodatków.
Asortyment zawiera również m.in. płaszcze i kurtki, koszule, spodnie, swetry, koszulki polo, obuwie oraz stylowe akcesoria, a wśród nich m.in. paski i galanterię skórzaną, szeroki wybór krawatów, much oraz poszetek, a także zmysłowe perfumy i prawidła z drewna cedrowego. Kolekcje charakteryzuje staranność wykonania każdego garnituru, koszuli czy marynarki, w których nabywca nie tylko podkreśla swój elegancki wygląd, ale przede wszystkim czuje się komfortowo i swobodnie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w Tenisie, ubierając tym samym najlepszych polskich zawodników. W 2016 roku Recman został Partnerem Generalnym Polskiego Związku Tenisowego.
Odzież i akcesoria sygnowane logo Recman dostępne są w kilkudziesięciu miastach na terenie całej Polski.
Z około 120. sklepami
King Cross Marcelin powstało jako jedno z pierwszych centrów handlowych w Poznaniu. Zlokalizowane jest w zachodniej części miasta. W obiekcie znajduje się około 120 sklepów z różnych segmentów – mody, sportu, multimediów, biżuterii, czy drogerii.
Do dyspozycji klientów są m.in. hipermarket Auchan, H&M, House, Cropp, Medicine, MOHITO, New Yorker, Sinsay, CCC, 4F, MediaMarkt, Empik, Apart, Sephora oraz Rossmann.
Klienci mogą spędzić czas także w Gravitacji, największym centrum rozrywki w Wielkopolsce, skorzystać oferty gastronomicznej, m.in. restauracji SPHINX, Kuchnia Marché, McDonald’s, KFC, kawiarni Starbucks oraz szeregu usług: szewca, krawca, pralni, myjni samochodowej oraz poczty. Centrum oferuje parking na 2000 miejsc.
35 zarządzanych projektów
EPP jest największym zarządcą centrów handlowych w Polsce pod względem powierzchni najmu (GLA).
Portfel, którym zarządzamy, obejmuje 35 projektów (29 obiektów handlowych i 6 kompleksów biurowych) o łącznej wartości około 2,8 mld euro i powierzchni najmu wynoszącej ponad milion metrów kwadratowych.
Nieruchomości są zlokalizowane w najbardziej atrakcyjnych polskich miastach o największym popycie konsumenckim i potencjale wzrostu.
EPP należy do Redefine Properties, drugiego największego funduszu inwestującego w nieruchomości (REIT) notowanego na giełdzie w Johannesburgu