Popeyes otworzył swoją restaurację w Centrum Handlowym Janki. To już 4. restauracja sieci w stolicy, a 9. w Polsce. W dniu otwarcia pierwszych 50 gości stojących w kolejce przed restauracją zje Chicken Sandwich za darmo.
Warszawiacy dobrze już poznali smaki Popeyes, jednak nadal im mało. Dlatego sieć otwiera swoją kolejną restaurację w nowej lokalizacji – tym razem w Centrum Janki. W ten sposób kolejni fani będą mogli delektować się smakiem świeżego, soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin, chrupiącej panierki, doskonałych dodatków i wyrazistych przypraw z Luizjany, które już pokochały miliony smakoszy na całym świecie.
„Warszawiacy pokazali, jak bardzo cenią sobie nasze luizjańskie smaki i niesamowitą atmosferę Nowego Orleanu, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie tu naszej kolejnej restauracji. Tym razem mamy nadzieję, że kurczaki Popeyes trafią nie tylko do mieszkańców miasta, ale także tych z jego okolic, przyjeżdżających do Centrum Janki na zakupy, czy do kina.
Pierwszych 50 gości poczęstujemy naszą legendarną kanapką Chicken Sandwich, dla odwiedzających przygotowaliśmy też kilka niespodzianek” – mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.
Jak zapowiadała marka to nie ostatnie otwarcie w tym roku. Jeszcze w grudniu klienci doczekają się pierwszej w Polsce restauracji Popeyes typu drive-thru.
PARTNER PORTALU
Dotychczas w Polsce Popeyes otworzył swoje restauracje we Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Gdyni i trzy w Warszawie.
Ponad 50 lat na rynku
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej.
W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie.
Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. (“RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.
RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING, TIM HORTONS, POPEYES i FIREHOUSE SUBS. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.