Centrum Handlowym Janki z kluczowym najemcą gastronomicznym

Popeyes otworzył swoją restaurację w Centrum Handlowym Janki. To już 4. restauracja sieci w stolicy, a 9. w Polsce. W dniu otwarcia pierwszych 50 gości stojących w kolejce przed restauracją zje Chicken Sandwich za darmo.

Warszawiacy dobrze już poznali smaki Popeyes, jednak nadal im mało. Dlatego sieć otwiera swoją kolejną restaurację w nowej lokalizacji – tym razem w Centrum Janki. W ten sposób kolejni fani będą mogli delektować się smakiem świeżego, soczystego kurczaka marynowanego przez 12 godzin, chrupiącej panierki, doskonałych dodatków i wyrazistych przypraw z Luizjany, które już pokochały miliony smakoszy na całym świecie.

„Warszawiacy pokazali, jak bardzo cenią sobie nasze luizjańskie smaki i niesamowitą atmosferę Nowego Orleanu, dlatego zdecydowaliśmy się na otwarcie tu naszej kolejnej restauracji. Tym razem mamy nadzieję, że kurczaki Popeyes trafią nie tylko do mieszkańców miasta, ale także tych z jego okolic, przyjeżdżających do Centrum Janki na zakupy, czy do kina.

Pierwszych 50 gości poczęstujemy naszą legendarną kanapką Chicken Sandwich, dla odwiedzających przygotowaliśmy też kilka niespodzianek”mówi Kamila Węcka, Marketing Manager Popeyes w Polsce.

Jak zapowiadała marka to nie ostatnie otwarcie w tym roku. Jeszcze w grudniu klienci doczekają się pierwszej w Polsce restauracji Popeyes typu drive-thru.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Dotychczas w Polsce Popeyes otworzył swoje restauracje we Wrocławiu, Szczecinie, Poznaniu, Gdyni i trzy w Warszawie.

Ponad 50 lat na rynku

Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej.

W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4300 restauracjami w USA i na całym świecie.

Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. (“RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 40 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.

RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING, TIM HORTONS, POPEYES i FIREHOUSE SUBS. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.