Sieć Woolworth powiększyła się o kolejne lokalizacje w Polsce. Nowe placówki zostały otwarte w Zabrzu i w Bielsku-Białej. W Zabrzu klienci mogą wybierać z szerokiego asortymentu produktów na powierzchni sprzedaży ponad 859 metrów kwadratowych. Placówka w Bielsku-Białej oferuje ponad 1042 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży.
Sklep Woolworth w Zabrzu mieści się przy ul. Miełżyńskiego 6. Ma ponad 859 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży.
Sklep w Bielsku-Białej mieści się przy ulicy Warszawskiej 180. Czeka tam na klientów szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1042 metrów kwadratowych.
Sieć w liczy w Polsce obecnie 41 sklepów. Można je spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.
Przed końcem roku planowane są otwarcia kolejnych sklepów sieci. Z okazji otwarci na klientów w nowych sklepach czekają specjalne promocje.
PARTNER PORTALU
Planowane otwarcia to: Rzeszów: ul Pułkownika Leopolda Lisa-Kuli 19, otwarcie 12. grudzień 2024, Chojnice: ul. Podmiejska 2a, otwarcie 13. grudzień 2024, Radom: ul. Bolesława Chrobrego 1, otwarcie 19. grudzień 2024, Jelenia Góra: aleja Jana Pawła II 17, otwarcie 17. styczeń 2025, Ostróda ul. ul. Skladowa 2 otwarcie 23. styczeń 2025, Łódź, aleje Politechniki 1, 23. styczeń 2025 oraz Przemyśl, Woolworth – ul. Lwowska 36, 30. styczeń 2025.
Nowe placówki
28 listopada został otwarty sklep w Ostrowie Wielkopolskim. Ma powierzchnię sprzedaży ponad 910 metrów kwadratowych.
21 listopada zostały otwarte dwie, nowa placówki o powierzchni sprzedaży ponad 800 metrów kwadratowych, które zlokalizowane są w Garwolinie i Mikołowie.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
30 października sieć Woolworth otworzyła swój sklep w Tarnobrzegu przy ulicy Sienkiewicza 159b. Na klientów czeka szeroki asortyment produktów na powierzchni sprzedaży ponad 815 metrów kwadratowych.
Z bogatą ofertą
Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.
Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.
Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.