Nhood: Centrum Handlowe Auchan Komorniki w nowej odsłonie

Jasny, nowoczesny wystrój wnętrz, nowe miejsca do odpoczynku, odnowiona strefa restauracyjna oraz wejścia do obiektu, nowy kolor elewacji, a także ekologiczne rozwiązania – to wszystko można znaleźć w odnowionym Centrum Handlowym Auchan Komorniki.

Zmiany w obiekcie kompleksowo zarządzanym przez zespół Nhood Services Poland odzwierciedla nowe logo ze znakiem jakości Oshopping.

Zespół Nhood Services Poland zakończył remodeling Centrum Handlowego Auchan Komorniki w Poznaniu. Od 27 września klienci mogą robić zakupy w odnowionym nowoczesnym wnętrzu.

„Centrum Handlowe Auchan Komorniki to obiekt drugiej generacji, dlatego zależało nam na tym, by dostosować go do obecnych oczekiwań klientów oraz zoptymalizować koszty utrzymania budynku. Cieszymy się, że już w pierwszych tygodniach po zakończeniu remontu odnotowujemy wzrost odwiedzalności.

Z kolei modernizacja instalacji, pozytywnie wpłynęła nie tylko na estetykę wnętrza, lecz również na obniżenie zużycia energii. Innym ważnym celem, który udało nam się osiągnąć jest zastosowanie licznych rozwiązań ekologicznych, ważnych zarówno dla naszych partnerów biznesowych, jak i klientów odwiedzających centrum handlowe” – mówi Aleksandra Dubrawska, Director of Property Management w Nhood Services Poland.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Odnowione, nowoczesne wnętrze

Zmiany, zrealizowane w ramach remodellingu, widać od wejścia do Centrum Handlowego Auchan Komorniki. Wymiana pokryć podłogowych w pasażach, nowy jednolity kolor ścian oraz minimalistyczne elementy dekoracyjne sprawiają, że wnętrze jest jaśniejsze i bardziej nowoczesne.

„Wprowadziliśmy również liczne zmiany, które pozytywnie wpływają na ograniczenie zużyć energii oraz wody, a także podniesienie efektywności i bezpieczeństwa użytkowania budynku. Kompleksowy remont umożliwił nam całkowitą wymianę instalacji elektrycznej oraz systemów przeciwpożarowych.

W odnowionych toaletach wprowadziliśmy rozwiązania zapewniające oszczędność wody. Co ważne w trakcie prac całkowicie wymieniliśmy oświetlenie na LED, co zapewni nam oszczędności na poziomie kilkunastu proc. rocznie i umożliwi optymalne sterowanie oświetleniem” – mówi Jacek Bendyk, Technical Leader w Nhood Services Poland.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Komfort zakupów i miejsca do odpoczynku dla klientów

W odnowionych pasażach klienci mogą znaleźć wygodne miejsca do siedzenia, gdzie można odpocząć podczas zakupów. Zainstalowano zaprojektowaną specjalnie dla Centrum Handlowego Auchan Komorniki małą architekturę.

W pasażach wydzielono wygodne strefy relaksu z siedziskami, przy których ustawiono donice z naturalną zielenią. Odnowiona została również strefa restauracyjna, gdzie pojawiły się nowoczesne meble, a tuż obok stworzono plac zabaw dla dzieci.

„Priorytetem podczas projektowania zmian, a następnie ich wykonania była znacząca poprawa komfortu wizyty w centrum handlowym. Dlatego zastosowaliśmy nowoczesne rozwiązania i materiały o wysokiej jakości” – podkreśla Jacek Bendyk.

Odnowiona elewacja i nowa identyfikacja wizualna obiektu

Zmienił się również kolor elewacji Centrum Handlowego Auchan Komorniki. Teraz budynek ma ściany w eleganckim antracytowym kolorze.

Na elewacji, drzwiach wejściowych, a także we wnętrzu budynku można dostrzec logo w zupełnie nowym wydaniu, które symbolizuje pozytywną metamorfozę centrum handlowego. Wpisano w nie znak jakości Oshopping, który potwierdza on wysoką jakość usług oferowanych przez obiekt, wygodę i komfort wizyty klientów oraz bogaty program wydarzeń adresowanych do lokalnych społeczności.

To holistyczne podejście do wizyty klienta zarówno przestrzeni fizycznej, jak i cyfrowej. Oshopping ma na celu połączenie bogatego ekosystemu cyfrowego oraz sieci stacjonarnych centrów handlowych, podkreślając pozytywne wrażenia klientów z wizyty w obiekcie i gwarantując jej jakość. Centrum Handlowe Auchan Komorniki jest 9 obiektem w portfolio Nhood Services Poland wyróżnionym znakiem jakości Oshopping.

Znak jakości Oshopping, opracowany przez zespół Nhood Services Poland, to charakterystyczny element graficzny, którym zostało wzbogacone logo Centrów Handlowym Auchan. Zawarte w nim cztery różnokolorowe kształty symbolizują bliskość, dzielenie się, zabawę i śmiałość.

We wnętrzu budynku pojawił się system oznaczeń stref wykorzystujący elementy znaku jakości Oshopping, a także wyróżniono hasło obiektu „Poznajmy się bliżej”, w którym użyto liternictwa stylizowanego zgodnie ze znakiem jakości Oshopping.

Działania na rzecz bioróżnorodności otoczenia Centrum Handlowego Auchan Komorniki

Zespół Nhood Services Poland wzbogaca bioróżnorodność otoczenia Centrum Handlowego Auchan Komorniki. W ramach podejmowanych obecnie prac przywracany jest naturalny charakter terenu o powierzchni ponad 300 mkw., który obecnie pokrywają powierzchnie betonowe.

W sąsiedztwie obiektu pojawią się również elementy małej architektury, w tym ławki drewniane, donice, konstrukcja podtrzymująca rośliny pnące o powierzchni ponad 190 mkw., a także budki dla owadów pożytecznych oraz tablice edukacyjne. Te zmiany, realizowane w ramach strategii zrównoważonego rozwoju People, Planet, Profit wpłyną pozytywnie na środowisko i wygodę gości centrum handlowego.

Nhood planuje również biodywersyfikację powierzchni przy linii wysokiego napięcia, gdzie będzie wysiana łąka kwietna o powierzchni 280,58 mkw., zostaną nasadzone krzewy, m.in. (dereń, rokitnik, róża, wiciokrzew oraz drzewa: klon, lipa, głóg, śliwa.

Udana współpraca podczas procesu remodelingu

Projekt nowego wnętrza Centrum Handlowego Auchan Komorniki został opracowany przez zespół Property Managment Nhood Services Poland we współpracy z pracownią architektoniczną Designe + Katarzyna Jeske. Generalnym wykonawcą projektu była firma JSPS Sp. z o.o.

Nad wykonaniem prac czuwał zespół Property And Asset Management Nhood Services Poland, który w ramach działań z zakresu zarzadzania nieruchomością realizuje przebudowy obiektów oraz dostosowuje przestrzeń do najnowszych trendów architektonicznych oraz potrzeb najemców. Nhood Services Poland oferuje profesjonalne usługi na rzecz firm z branży nieruchomości komercyjnych.

Z blisko 50. punktami handlowo-usługowymi

Centrum Handlowe Auchan Komorniki to przyjazne miejsce zakupów dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi oraz osób niepełnosprawnych. Jego ofertę tworzy blisko 50 sklepów i punktów usługowych. Wśród popularnych polskich i międzynarodowych marek znajdują się, m.in. Deichmann, Empik, Hebe, Sephora, Carry, a także liczne punkty usługowe i gastronomiczne.

W obiekcie mieści się również hipermarket Auchan i RTV Euro AGD, natomiast na terenie centrum znajduje się Leroy Merlin, Decathlon, Jysk, Media Expert, sieć salonów samochodowych i stacja paliw Auchan.

Centrum Handlowe Auchan Komorniki jest również dogodnym miejscem spotkań i rekreacji. Oferuje restauracje, kawiarnie i cukiernie, a także przestrzenie dostosowane do potrzeb rodzin z dziećmi, w tym plac zabaw i pokój rodzica i dziecka.

Klienci centrum mogą korzystać z bezpłatnego parkingu na 1900 miejsc, w tym dla osób niepełnosprawnych. Centrum Handlowe Auchan Komorniki jest miejscem spotkań lokalnej społeczności i cyklicznie organizuje wydarzenia specjalne, w tym atrakcje dla rodzin z dziećmi, akcje charytatywne czy zdrowotne.

Centrum mieści się w Poznaniu przy ul. Głogowskiej 432. Powstało w 2001 roku. Obiekt ma ok. 5000 mkw. powierzchni handlowej.

W portfolio 22 centrów handlowych

Ceetrus Polska sp. z o.o. jest właścicielem 22 Centrów Handlowych Auchan oraz Galerii Łomianki i Galerii Bronowice. Firma dysponuje również portfolio blisko 160 ha terenów inwestycyjnych. Firma powstała w 1976 roku we Francji, a dziś jest obecna w 10 krajach w Europie. W Polsce spółka prowadzi działalność od 1996 roku.

Nhood Services Poland zarządza 25 centrami handlowymi

Nhood Services Poland świadczy kompleksowe usługi dla branży nieruchomości komercyjnych, by wspierać działalność swoich klientów i kreować przestrzenie tętniące życiem. Portfolio usług firmy, w ramach linii biznesowych Property & Asset Services (PAS), Development (DEV) oraz Resources, Fund & Investment (RFI), obejmuje m.in. zarządzanie obiektami handlowymi, wynajem powierzchni handlowej, rozwój nieruchomości, asset management, marketing, ESG, sprzedaż terenów pod inwestycje. Spółka kompleksowo zarządza 25 centrami i galeriami handlowymi o łącznej powierzchni blisko 700 tys. mkw. Jako komercjalizator reprezentuje 54 centra handlowe, w tym Blue City w Warszawie, 28 obiektów handlowych Auchan.

Zespół Nhood Services Poland tworzy innowacyjne wielofunkcyjne projekty o wyjątkowej skali, licznych funkcjach i zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Są to przestrzenie przyjazne lokalnym społecznościom i dopasowane do istniejącej tkanki miejskiej. Firma podejmuje się także innych ambitnych projektów deweloperskich i obsługuje transakcje sprzedaży terenów inwestycyjnych Ceetrus Polska o powierzchni 160 ha, oferując klientom nowe możliwości biznesowe.