11 grudnia swoje podwoje dla klientów otworzyły kolejne cztery placówki ALDI – w Poznaniu, Olsztynie, Bieruniu i Długołęce. To kolejny tydzień, kiedy sieć otwiera kilka sklepów jednego dnia – zaledwie tydzień temu klientów powitało aż 6 nowych placówek sieci. Łącznie w skali całego kraju dyskonter posiada już 354 sklepów.
Sklepy w Bieruniu i Długołęce będą pierwszymi placówkami ALDI w danych miejscowościach. W Olsztynie sieć zawita już po raz drugi – po swoim debiucie sprzed tygodnia, natomiast w Poznaniu będzie to już 12 placówka znanego dyskontera.
Dla osób odwiedzających nowe sklepy ALDI przygotowało atrakcyjne promocje na produkty marek własnych. W dniu otwarcia sklepu klienci mogą również skorzystać z degustacji asortymentu dostępnego tylko w ALDI, takich jak np. sery, wędliny czy szeroki wybór słodyczy, natomiast w kolejnych tygodniach funkcjonowania sklepu klienci mogą zdobyć bony zakupowe o łącznej wartości 100 zł.
„Wierzymy, że nasze najnowsze placówki szybko zyskają grono stałych klientów.. Naszą misją jest nie tylko oferowanie dobrej jakości produktów w dyskontowych cenach, ale również sprawianie, by zakupy tak proste, jak to tylko możliwe.
Wygodę zakupów w sklepach potwierdza np. niezależne badanie Webankieta, w ramach którego przenalizowano blisko 170 tysięcy opinii. ALDI osiągnęło bardzo dobre wyniki w takich kategoriach jak np. organizacja i układ sklepu czy kolejki i czas oczekiwania.
PARTNER PORTALU
Takie wyróżnienia bardzo cieszą i potwierdzają, że wdrażany przez nas koncept odpowiada potrzebom klientów” – mówi Kinga Abramik, kierownik sprzedaży ALDI w Polsce.
W nowym koncepcie
Powierzchnia najnowszych ALDI wynosi ok. 1000 mkw. Sklepy zostały przygotowane zgodnie z nowym konceptem wizualnym marki, którego motywem przewodnim jest świeżość, widoczna zarówno w sposobie aranżacji przestrzeni, jaki i asortymentu oraz jego ekspozycji.
Sieć zadbała również o dodatkowe udogodnienia dla klientów, jak krajalnice do chleba czy małe wózki zakupowe dla najmłodszych klientów. Na odwiedzających czeka również komfortowy parking. Z myślą o szczególnych potrzebach swoich klientów ALDI prowadzi ciche godziny, podczas których poziom bodźców w sklepie jest zmniejszany.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Z 354. sklepami
ALDI w Polsce posiada ponad 300 sklepów i zatrudnia ponad 4400 pracowników. Spółka stawia na długotrwałe, sprawiedliwe i niezawodne relacje handlowe z dostawcami oraz spełnianie wymogów firmy odpowiedzialnej społecznie. Nowe hasło marki brzmi „Raz ALDI, zawsze COŚ z ALDI”, bo po ulubione produkty chętnie się wraca.
ALDI Polska jest częścią Grupy Przedsiębiorstw ALDI Nord – jednego z wiodących międzynarodowych detalistów. Spółka oferuje klientom w dziewięciu krajach europejskich wysokiej jakości produkty w najniższej możliwej cenie.
Kluczem do sukcesu Grupy ALDI Nord jest zespół ponad 86 000 pracowników zatrudnionych w Belgii, Francji, Niemczech, Luksemburgu, Niderlandach, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.