Mapa Polski wzbogaciła się o kolejny Smart Park

Na początku grudnia odbyło się otwarcie Smart Park Węgrów – parku handlowo-usługowego o powierzchni 6 500 mkw. GLA. Obiekt zlokalizowany jest przy ulicy Różanej, w pobliżu dróg łączących Węgrów z Mińskiem Mazowieckim i Siedlcami. To już trzeci park handlowy otwarty w tym roku przez Smart Park Poland i RG Leasing, które znalazły już nowych właścicieli.

Smart Park Węgrów, w pełni skomercjalizowany przed otwarciem, oferuje szeroki wybór sklepów popularnych na polskim rynku marek: Biedronka, Action, Sinsay, Martes Sport, KiK, Media Expert, Dealz, Rossmann, CCC, Worldbox, Geppa oraz Świat Prasy.

Mieszkańcy Węgrowa i okolic mogą już teraz robić zakupy w nowym obiekcie, korzystając z jego oferty przed nadchodzącymi świętami. Dodatkowo Smart Park Węgrów zapewnia wygodę dzięki ponad 170 miejscom parkingowym, a także usługom komplementarnym, takim jak automat paczkowy i bankomat.

„Otwarcie Smart Park Węgrów to kolejny krok w rozwoju naszej firmy, której misją jest dostarczanie na rynek nowoczesnych parków handlowych” – powiedział Paweł Żerański, CEO Smart Park Poland.

„Razem z naszym stałym partnerem RG Leasing stanęliśmy na wysokości zadania budując nowe miejsce zakupów, które łączy wygodę z różnorodnością oferty, odpowiadając na potrzeby mieszkańców Węgrowa i okolic”.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Parki handlowe pozostają najpopularniejszym formatem na rynku nieruchomości komercyjnych w Polsce, co znajduje odzwierciedlenie w ich rosnącym udziale rynkowym. Smart Park Poland nie zwalnia tempa i zapowiada kolejne otwarcia na 2025 rok.

Prace budowlane trwają w Krasnymstawie, Kętrzynie, Poddębicach i Tarnowskich Górach, gdzie powstaną nowoczesne obiekty handlowe, wzbogacając ofertę w kolejnych regionach kraju.

Rynek parków handlowych ma się dobrze

Jak wynika z raportu opracowanego przez analityków BNP Paribas Real Estate Poland rynek nieruchomości handlowych w Polsce w III kwartale 2024 roku urósł o kolejne 116 tys. mkw. Spadek średniego poziomu pustostanów w obiektach handlowych w największych polskich miastach oraz wzrost obrotów najemców pozwalają również stwierdzić, że prognozy rychłego końca galerii handlowych w Polsce były przedwczesne.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Okres pomiędzy lipcem a wrześniem, to ponownie intensywny czas dla polskiego sektora nieruchomości handlowych. W tym okresie rynek wzbogacił się o 116 tys. mkw. nowej powierzchni w postaci aż siedmiu nowych parków handlowych, rozbudowy trzech parków handlowych i jednej przebudowy obiektu po Tesco.

To pierwszy taki kwartał w rozwoju polskiego rynku, kiedy jeden format całkowicie zdominował nową podaż.

Warto zauważyć, że rynek do tej pory głównie rozwijał się w oparciu o obiekty, których powierzchnia oscylowała wokół 10 tys. mkw., zaś w tym kwartale oddano do użytku aż trzy duże parki handlowe: BIG Gorzów Wielkopolski (25 tys. mkw., BIG Shopping Centres), BIG Ostróda (24 tys. mkw., BIG Shopping Centers/Acteeum Group) oraz San Park Piaseczno w Mysiadle (18 tys. mkw., ED SAN III Sancak).