Kamalion wchodzi do Bydgoszczy przez CH Focus

Pierwszy w Bydgoszczy sklep Kamalion otwarty w CH Focus. Hiszpańska marka, będąca częścią grupy La Casa De Las Carcasas, oferuje klientom galerii bogaty asortyment akcesoriów technologicznych, które łączą styl, innowacyjność i najwyższą jakość. Nowy lokal o powierzchni blisko 70 mkw. zlokalizowany jest na parterze, obok salonu Hebe.

Kamalion to marka o wyjątkowym podejściu do akcesoriów, która kładzie nacisk na trzy główne wartości: modę, elegancję i oryginalność. Oferta obejmuje szeroką gamę produktów, które chronią smartfony, tablety i inne urządzenia, a jednocześnie pozwalają użytkownikom wyrazić swój indywidualny styl. Marka stale analizuje globalne trendy i przewiduje potrzeby klientów, dostosowując ofertę do dynamicznie zmieniającego się rynku.

Otwarcie Kamalion w CH Focus to znaczące wydarzenie, które wzbogaca ofertę o unikalne produkty dostępne dotychczas głównie na zagranicznych rynkach. CH Focus staje się miejscem, które przyciąga nie tylko klientów poszukujących nowych trendów, ale również tych, którzy oczekują wysokiej jakości produktów.

„Jesteśmy dumni, że Kamalion wybrał właśnie nasze centrum na swój debiut w Bydgoszczy. Naszym celem jest dostarczanie klientom marek, które wyróżniają się na rynku, a Kamalion z pewnością wpisuje się w tę strategię oferując wyjątkowe produkty z pogranicza technologii i mody” – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

„Otwarcie nowego sklepu to doskonała okazja dla miłośników akcesoriów technologicznych, by poznać najnowsze trendy i odkrywać produkty, które pozwolą wyróżnić się w tłumie i podkreślić swoją osobowość”.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Kamalion to nie tylko produkty – to filozofia, która kładzie nacisk na słuchanie klientów, śledzenie najnowszych trendów oraz dostosowywanie się do dynamicznie zmieniającego się świata. Dzięki temu każdy klient może liczyć na akcesoria, które są nie tylko modne, ale również funkcjonalne i trwałe.

Z licznymi nagrodami

Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w centrum miasta, w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. To najchętniej odwiedzane centrum handlowe w Bydgoszczy. W 2010 roku uznane zostało przez Forum Najemców za jeden z 10 najlepszych obiektów handlowych w Polsce.

Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 44 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się niemal 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych. Do grona najemców zaliczają się salony znanych marek odzieżowych, takich jak: H&M, Reserved, Mohito, Guess, New Yorker, HalfPrice, a także elektromarket Media Expert, Empik, iDream Apple Premium Reseller oraz salony z wyposażeniem domu: Home&You i Homla.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dla miłośników aktywnego trybu życia na niemal 900 mkw. swój asortyment oferuje marka Intersport oraz funkcjonuje największy całodobowy klub fitness w Bydgoszczy– StepOne. Najmłodsi mogą korzystać z sali zabaw Figlowisko oraz zewnętrznego placu zabaw, znajdującego się od ulicy Jagiellońskiej.

Do dyspozycji klientów jest bogata strefa food court, złożona z takich restauracji i lokali, jak: Pizza Hut, Burger King, KFC, McDonald’s, Berlin Doner Kebap, Bierhalle, Express Oriental, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Starbucks i wielu innych. Powierzchnię blisko 3 tys. mkw. zajmuje Carrefour Market.

W obiekcie znajduje się także 13-salowe kino Cinema City, które jest największym kompleksem kinowym w mieście. Centrum jako jedyne w regionie posiada salę 4DX.

CH Focus w Bydgoszczy zostało oddane do użytku w 2008 roku. Jest laureatem wielu cennych nagród.