Woolworth nie zwalania tempa ekspansji i otwiera kolejne sklepy

Sieć Woolworth powiększyła się o kolejne dwie lokalizacje: w w Rzeszowie i Lipienicach. W Rzeszowie klienci mogą robić zakupy na powierzchni ponad 1013 metrów kwadratowych, zaś w Lipieniach powierzchnia sprzedaży to ponad 1020 metrów kwadratowych. 

Sklep w Rzeszowie znajduje się przy ulicy ul. płk. Lisa-Kuli 19. Czeka tam na klientów szeroki asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1013 metrów kwadratowych.

Sklep w Lipiniach znajduje się ul. Podmiejskiej 2E i oferuje bogaty asortymentem produktów na powierzchni sprzedaży ponad 1020 metrów kwadratowych. 

Sklepy sieci Woolworth można spotkać m.in. w Krakowie, Poznaniu, Warszawie, Bełchatowie, Łodzi, Dzierżoniowie, Lubinie, Częstochowie, Głogowie, Gorzowie Wielkopolskim oraz Opolu czy Tarnobrzegu.

Przed końcem 2024 roku i na początku 2025 roku planowane są otwarcia kolejnych sklepów sieci. Z okazji otwarci na klientów w nowych sklepach czekają specjalne promocje.

Planowane otwarcia to: Radom: ul. Bolesława Chrobrego 1, otwarcie 19. grudzień 2024, Jelenia Góra: aleja Jana Pawła II 17, otwarcie 17. styczeń 2025, Ostróda ul. ul. Składowa 2 otwarcie 23. styczeń 2025, Łódź, aleje Politechniki 1, 23. styczeń 2025 oraz Przemyśl, Woolworth – ul. Lwowska 36, 30. styczeń 2025.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Nowe placówki

W grudniu sieć Woolworth otworzyła nowe placówki w Zabrzu i w Bielsku-Białej. W Zabrzu klienci mogą wybierać z szerokiego asortymentu produktów na powierzchni sprzedaży ponad 859 metrów kwadratowych. Placówka w Bielsku-Białej oferuje ponad 1042 metrów kwadratowych powierzchni sprzedaży.

Sklep Woolworth w Zabrzu mieści się przy ul. Miełżyńskiego  6. Sklep w Bielsku-Białej mieści się przy ulicy Warszawskiej 180.

28 listopada został otwarty sklep w Ostrowie Wielkopolskim. Ma powierzchnię sprzedaży ponad 910 metrów kwadratowych.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Z bogatą ofertą

Woolworth to najszybciej rozwijająca się sieć domów towarowych w Niemczech. Choć współcześnie może kojarzyć się z naszymi zachodnimi sąsiadami, korzenie marki sięgają 1879 roku i Stanów Zjednoczonych Ameryki. To właśnie w Pensylwanii Frank Winfield Woolworth, właściciel sklepu z artykułami gospodarstwa domowego, wpadł na pomysł, aby opatrzony cenami towar wyłożyć na ladzie. Tym samym dokonał rewolucji, wprowadzając standard bez którego trudno sobie wyobrazić współczesny handel detaliczny.

Woolworth to sieć, która w swoim asortymencie ma różnorodne produkty codziennego użytku w przystępnych cenach. Od tekstyliów i odzieży dla całej rodziny, przez AGD i elektronikę użytkową, na produktach drogeryjnych i dekoracyjnych skończywszy. Wolumen produktowy wynosi w przypadku sieci średnio od 8 do 12 tys. artykułów na sklep, co czyni ją liderem pod względem szerokości oferty.

Wyróżnikiem marki Woolworth są także starannie dobrane lokalizacje pod sklepy, znajdujące się w miejskich centrach handlowych lub specjalistycznych marketach. Cechuje je łatwa dostępność i komfortowe warunki dla klientów. Obiekty, które powstają lub powstaną w naszym kraju, będą miały powierzchnię sprzedaży od 500 do 2 tys. metrów kwadratowych.