8 grudnia Manufaktura po raz kolejny pokazała, że jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. W dniu wolnym od handlu, rotunda galerii zamieniła się w przestrzeń świątecznej radości, zarezerwowaną wyłącznie dla pracowników centrum i ich rodzin. To wydarzenie, będące częścią autorskiego programu APSYS Better2gether, pokazało, jak ważne są wartości wspólnoty i budowanie relacji w unikalny sposób.
Główną atrakcją dnia była premiera Fabryki Mikołaja. W rotundzie galerii handlowej zaprezentowano zupełnie nową atrakcję dla rodzin. W tym miejscu od lat goście Manufaktury robią sobie zdjęcia z Mikołajem, a dzieci pieką pierniczki na świątecznych warsztatach. Obecnie bajecznie kolorowa instalacja cieszy oczy wszystkich gości Manufaktury: najmłodsi podglądają, jak urocze misie piszą listy do św. Mikołaja i korzystają ze świątecznej karuzeli – Młyńskiego Koła.
Nie zabrakło również innych rozrywek, które dopełniły program: było oczywiście spotkanie ze Świętym Mikołajem, który obdarowywał dzieci upominkami. Najmłodsi wspaniale bawili się podczas animacji i malowania buziek, a pokazy artystyczne i cyrkowe zaskoczyły i zachwyciły wszystkich uczestników.
Nie mogło też zabraknąć ulubionych przekąsek najmłodszych: popcornu i słodkości. Rozdano aż 10 kg popcornu, 25 kg cukierków i żelków i 500 wat cukrowych! Nic dziwnego, w spotkaniu wzięło udział blisko 1000 osób – pracowników sklepów i punktów usługowych w Manufakturze, a przede wszystkim ich rodzin.
Według organizatorów, takie inicjatywy to więcej niż tylko okazja do świętowania.
PARTNER PORTALU
„Budowanie relacji z naszymi pracownikami i ich rodzinami to kluczowy element naszej strategii. Dzięki takim wydarzeniom możemy okazać wdzięczność za ich zaangażowanie oraz tworzyć przestrzeń do integracji i wspólnej zabawy” – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury, APSYS Polska.
„W ramach programu APSYS Better2gether dbamy o relacje i zaangażowanie wśród wszystkich, którzy tworzą nasz retailowy ekosystem”.
Autorki program
APSYS Better2gether to autorski program APSYS Polska, którego celem jest budowanie trwałych i efektywnych relacji z najemcami centrów handlowych. Obejmuje on działania pogłębiające współpracę, takie jak warsztaty, szkolenia czy wspólne wydarzenia integracyjne.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Ponadto dzięki regularnym konsultacjom z najemcami i analizie ich potrzeb, APSYS tworzy przestrzeń dla wymiany doświadczeń i wzmocnienia więzi między partnerami. Inicjatywa została w tym roku doceniona przez branżę złotą nagrodą PRCH Retail Award 2024 w kategorii „B2B – działania na rzecz najemców”.
Wysoka frekwencja i pozytywne reakcje uczestników pokazują, że takie wydarzenia trafiają w potrzeby społeczności. Tak wysoka frekwencja – przypomnijmy: blisko 1000 osób – świadczy o tym, że pracownicy czują silną więź z Manufakturą i chętnie ją odwiedzają, nawet w dniu wolnym.
Manufaktura po raz kolejny udowodniła, że jest miejscem, które dba o swoich pracowników, ich rodziny i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wydarzenie idealnie wpisało się w filozofię programu APSYS Better2gether, pokazując, że integracja może być równie ważna, co codzienne obowiązki.
Manufaktura pod zarządem Apsys
APSYS jest jednym z wiodących operatorów branży nieruchomości komercyjnych w Polsce i we Francji. Spółka realizuje działania w segmencie nieruchomości handlowych, projektach mixed-use oraz inwestycjach mieszkaniowych.
Firma powstała w 1996 roku i działa jako inwestor, deweloper, agent ds. najmu, menadżer projektu oraz zarządca nieruchomości. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i specjalistycznej wiedzy wszystkie działania, niezależnie od wielkości i lokalizacji poszczególnych nieruchomości, są̨ dopasowane do ich specyfiki.
Do największych inwestycji organizacji w Polsce należą Posnania w Poznaniu i Manufaktura w Łodzi. APSYS Polska zarządza obecnie ponad 800 000 mkw. GLA w 15 obiektach handlowych zlokalizowanych w 12 największych miastach.
Apsys prowadzi także inwestycje mieszkaniowe – Solea Mieszkania przy Wyścigach na warszawskim Mokotowie oraz Ogrody Staromiejskie i Wrocławskie Lofty w centrum Wrocławia.
Apsys Polska prowadzi również foodhall w Poznaniu