Motoryzacyjna marka MG otworzyła salon w centrum handlowym

6 grudnia w CH Focus w Bydgoszczy otwarto pierwszy w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowany salon i serwis marki MG. Nowy salon zajmuje przestronną powierzchnię 200 mkw.

MG Plichta oferować będzie zarówno szeroką gamę modeli z konwencjonalnym napędem spalinowym, jak i rozwiązania odpowiadające zmieniającym się potrzebom rynku motoryzacyjnego.

Nowy salon, zlokalizowany na parterze galerii w sąsiedztwie sklepu Carrefour, zajmuje przestronną powierzchnię 200 mkw., gdzie klienci mają okazję poznać bliżej ofertę marki MG oraz skorzystać z profesjonalnego doradztwa. Dodatkową atrakcją dla odwiedzających będą samochody testowe dostępne na zewnętrznym parkingu centrum handlowego, co pozwoli każdemu na osobistą ocenę unikalnych cech i komfortu oferowanych modeli.

Centrum Handlowe Focus to miejsce, które łączy codzienne zakupy z nowoczesnymi usługami, przyciągając różnorodnych klientów z Bydgoszczy i okolic. Decyzja o otwarciu pierwszego w regionie salonu MG właśnie tutaj to przemyślany krok – lokalizacja przyciąga klientów z różnych grup wiekowych i o różnych zainteresowaniach, zapewnia szeroką widoczność marki oraz idealne warunki do prezentacji najnowszych modeli w przestrzeni tętniącej życiem.

„Jesteśmy dumni, że to właśnie nasze centrum handlowe zostało wybrane jako lokalizacja pierwszego w województwie kujawsko-pomorskim autoryzowanego salonu marki MG” – mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.

PARTNER PORTALU

Kaufland

„To wyjątkowe wydarzenie, które wzbogaca ofertę Focusa o segment premium i przyciąga nową grupę klientów. Otwarcie salonu MG Plichta jest dowodem na to, że Focus to nie tylko miejsce zakupów i rozrywki, ale także przestrzeń, która przyciąga innowacyjne i prestiżowe marki. Wierzymy, że współpraca z marką MG przyniesie wiele korzyści zarówno naszym klientom, jak i lokalnej społeczności”.

Z licznymi nagrodami

Centrum Handlowe Focus w Bydgoszczy powstało w centrum miasta, w zrewitalizowanych zakładach mięsnych zbudowanych w XIX/XX w. To najchętniej odwiedzane centrum handlowe w Bydgoszczy. W 2010 roku uznane zostało przez Forum Najemców za jeden z 10 najlepszych obiektów handlowych w Polsce.

Centrum liczy ok. 90 tys. mkw. powierzchni całkowitej, w tym 44 tys. mkw. powierzchni najmu GLA, na której znajduje się niemal 140 sklepów i lokali gastronomicznych oraz usługowych. Do grona najemców zaliczają się salony znanych marek odzieżowych, takich jak: H&M, Reserved, Mohito, Guess, New Yorker, HalfPrice, a także elektromarket Media Expert, Empik, iDream Apple Premium Reseller oraz salony z wyposażeniem domu: Home&You i Homla.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Dla miłośników aktywnego trybu życia na niemal 900 mkw. swój asortyment oferuje marka Intersport oraz funkcjonuje największy całodobowy klub fitness w Bydgoszczy– StepOne. Najmłodsi mogą korzystać z sali zabaw Figlowisko oraz zewnętrznego placu zabaw, znajdującego się od ulicy Jagiellońskiej.

Do dyspozycji klientów jest bogata strefa food court, złożona z takich restauracji i lokali, jak: Pizza Hut, Burger King, KFC, McDonald’s, Berlin Doner Kebap, Bierhalle, Express Oriental, Costa Coffee, Cukiernia Sowa, Starbucks i wielu innych. Powierzchnię blisko 3 tys. mkw. zajmuje Carrefour Market.

W obiekcie znajduje się także 13-salowe kino Cinema City, które jest największym kompleksem kinowym w mieście. Centrum jako jedyne w regionie posiada salę 4DX.

CH Focus w Bydgoszczy zostało oddane do użytku w 2008 roku. Jest laureatem wielu cennych nagród.