Włodzimierz Wlaźlak, Lidl Polska: w przyszłym roku otworzymy kilkadziesiąt nowych sklepów

Lidl Polska planuje w 2025 roku sieć znaczące inwestycje o wartości około 2 miliardów złotych. Obejmą one otwarcie kilkadziesiąt nowych sklepów, centrów dystrybucyjnych oraz wdrożenie rozwiązań ekologicznych.

„Rok 2024 był dla Lidl Polska okresem dynamicznego rozwoju i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań, które umocniły naszą pozycję na rynku. W mijającym roku udało nam się osiągnąć znaczące wzrosty, zarówno pod względem liczby klientów, jak i obrotów, co świadczy o zaufaniu, jakim darzą nas konsumenci. Nasza strategia oparta na stabilnym, organicznym wzroście oraz inwestycjach w rentowność sklepów przynosi wymierne efekty” – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska.

Plany na przyszły rok

Lidl planuje w 2025 roku kontynuować intensywny rozwój sieci poprzez otwarcie kilkudziesięciu nowych sklepów oraz inwestycje w centra dystrybucyjne. Spółka zamierza na to przeznaczyć około 2 miliardów złotych, co pozwoli nie tylko zwiększyć zasięg, ale również wprowadzić bardziej ekologiczne rozwiązania w obiektach.

Lidl kontynuuje swoje działania w kierunku neutralności klimatycznej. Firma zobowiązała się, aby do lutego 2025 roku każdy parking przy sklepach sieci Lidl był wyposażony w stacje do ładowania samochodów elektrycznych.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Wsparcie dla dostawców

„Nie zapominamy o partnerach – dostawcach, z którymi współpracujemy od wielu lat. Wspólnie z nimi zbudowaliśmy silne marki, które zdobywają uznanie nie tylko w Polsce, ale również na rynkach zagranicznych.

Nasze działania w zakresie wsparcia eksportu polskich produktów przynoszą wymierne korzyści, co potwierdza fakt, że w zeszłym roku ponad 300 polskich firm wyeksportowało swoje towary do 28 krajów, a wartość tego eksportu wyniosła blisko 6,5 mld zł.

W 2025 roku zamierzamy kontynuować tę misję, umacniając naszą rolę jako największej platformy eksportu dóbr rolno-spożywczych w Polsce” – mówi Włodzimierz Wlaźlak, prezes zarządu Lidl Polska.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Obecny na 31 rynkach

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sieci pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w 31 krajach funkcjonuje około 12 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 800.

Każdego dnia firma Lidl Polska dąży do tego, aby zapewniać klientom artykuły wysokiej jakości, w atrakcyjnych, niskich cenach, wyprodukowane w sposób zrównoważony. Postępuje w myśl idei „Więcej na radość z życia”. Dąży do tego aby klienci dokonując zakupów w sklepach Lidl, dzięki oszczędności czasu i pieniędzy, mieli więcej aby cieszyć się życiem tak jak lubią.